Gå til innhold

Sony forventer at PlayStation 5 vil selge raskere enn PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GNR1K skrev (1 time siden):

Er det noen som har et estimat på når oss vanlige "dødelige" ,som ikke har forhåndsbestilt, kan få tak i en konsoll? Mai/juni?

Det kan åpne opp en til forhåndsbestilling, skal man tro butikkene.

Ellers får de inn konsoller i selve butikken til lanseringen, og skal få en ekstra runde med konsoller før jul.

CommanderKeen skrev (1 time siden):

Jeg vurderer oppriktig å hoppe over PS5 denne gangen, hovedsaklig på bakgrunn av den hårreisende dårlige behandlingen av de som forhåndsbestiller. 

Du vil hoppe over ps5 fordi komplett har behandlet deg dårlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det stemmer, om de som ikke har forhåndbestilt stiller seg i kø utenfor en av de store kjedene som Power eller Elkjøp kvelden før lanseringsdag så er sjansen stor for at du rekker å få med deg en, selvsagt om du er villig til å stå eller ligge i kø i flere timer XD

gjorde dette for PS4 og fikk en i lanseringsdato uten å ha forhåndbestilt eller noe som helst, utrolig hvor mange som gjør dette og at ingen skriver dette som en mulighet er rart.

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (5 timer siden):

Jeg vurderer oppriktig å hoppe over PS5 denne gangen, hovedsaklig på bakgrunn av den hårreisende dårlige behandlingen av de som forhåndsbestiller. 

Så du skal "straffe" Sony hardt altså så de virkelig kjenner det, med å ikke kjøpe ps4 fordi norske butikker har klusset det til? Bra logikk, og så tror jeg at den du straffer mest er deg selv. 

Lenke til kommentar

Hovudprioriteten hjå meg er alltid kva eksklusivar som finst på kva plattform. Veldig spennande å sjå korleis det blir med Zenimax under Xbox-paraplyen ja, men i mitt hode veg det opp for lite. Playstation-PC kombinasjonen er den som gir mest meining meiner eg. Ein får minimalt ekstra ved å kjøpe ein Xbox i tillegg til å ha ein PC.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (23 timer siden):

Så du skal "straffe" Sony hardt altså så de virkelig kjenner det, med å ikke kjøpe ps4 fordi norske butikker har klusset det til? Bra logikk, og så tror jeg at den du straffer mest er deg selv. 

Det er ikke bare norske butikker som har klusser det til. Håndteringen av forhåndsbestilling har vært elendig i hele verden. Det innrømmer Sony selv. 

Lenke til kommentar

Merkelig sak.

Sony gikk ut med i sommer at de rampet opp produksjonen fra 5 millioner til 10 millioner enheter før lanseringen i november i år. Men nå mener de at de bare vil selge 7 millioner før april neste år?

Det er et rimelig ekstremt sprik mellom disse 2 uttalelsene og jeg kjenner jeg begynner å bli lei av PR basert Stockprice-fixing.

Det blir ingen forhåndsbestilling her. PS5 skal få seile sin egen sjø en god stund mens 3080 gir det jeg har behov for.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...