Gå til innhold

Fall Guys er det mest nedlastede PlayStation Plus-spillet noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phido78 skrev (14 minutter siden):

Underholdende spill, men jeg har falt av lasset litt pga team-rundene... absolutt spillets svake side de der og jeg hadde ikke blitt lei meg om fotball, egg og team-tail plutselig ble borte

Enig, team rundene er ræva. Hvor de vanlige rundene kan være frustrerende på en gøy måte, så er team rundene bare frustrerende.
Av samme grunn så har jeg lagt spillet på hylla inntil videre. Hvis team biten blir fjernet og flere nye vanlige runder er lagt til, så kommer jeg trolig tilbake.

Lenke til kommentar

Synes spillet er for uferdig i form av for lite innhold. Banene er jo sånn sett ganske korte og det burde jo vært mulig å få på plass en drøss med slike baner når det siktes inn på så kort tid.  Noe de sikkert har planer om å gjøre. Det burde vel også ligge en mulighet for at man i fremtiden er i stand til å lage sine egne baner. Det tror jeg kunne blitt relativt interessant. 

Et spill som er gøy et par timer, problemet er at det ikke blir varierende opplevelse av spillet. Det blir på en måte minigames på Mario Party. Når man da har fått spilt gjennom spillene et par ganger så kommer man til å sitte med et inntrykk av du vil ha nye baner fordi de banene som allerede eksisterer ikke vil være nok eller at du mestrer banene såpass at det ikke lengre er noe utfordning noe som ikke akkurat skal så veldig mye til i FG da det er veldig simpelt.

Kan vel si at det har potensial. 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar

Gikk ganske fort lei dette spillet, kan ikke spille det fordi det rett og slett er for frustrerende, spiller bruker altfor lang tid på å loade mellom sekvensene, ryker man ut så er det er tålmodighetsprøve å get back in, noe som dessverre skjer ofte, haha og så har det kommet masse folk som troller andre spillere, sykt frustrerende å komme nært målstreken bare for å bli dyttet tilbake av en eller annen ukjent idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...