Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet skal oppgraderes?
I utviklingsdagbok #2 snakker vi om det kommende tekstverktøyet og en ny funksjon - klubber!

Foto

Forumet - Vi presenterer første episode av vår splitter nye podcast!

28 svar i denne tråden

#1 Gavekort

Gavekort

Administrator

• Administratorer
  • 21 908 innlegg
  •   8. februar 2007

Skrevet 1. mai 2019 - 15:35

*
POPULÆR POST!

Vi her i diskusjon.no er stolte av å presentere vår splitter nye podcast, Forumet!

Forumet er alle våre medlemmer sin podcast! Har du innspill til emner vi skal diskutere? Har du noe spennende du har lyst til å diskutere med oss som gjest? I episodene som kommer så er dere med oss i diskusjonen om alt mellom himmel og jord.

Du finner oss foreløpig på:

spotify.png podcast.png soundcloud.png facebook.png youtube.png rss.png

Ikoner fra
Freepik Flaticon Creative Commons BY 3.0

• 15

#2 Comma Chameleon

Comma Chameleon

Bruker

• Medlemmer
  • 9 997 innlegg
  •   21. august 2007

Skrevet 1. mai 2019 - 17:09

Spennende! :)

• 2

#3 Nizzen

Nizzen

Bruker

• Medlemmer
  • 28 463 innlegg
  •   24. februar 2004

Skrevet 1. mai 2019 - 17:13

Gøy :)

• 2

<p>Workstation: Asus Apex x299 - G.skill 4266mhz - 7980xe 18core EK Water - 2x MSI trio X 2080ti nvlink- Acer X34 + swift PG278AQ 4k- 2x SM961nvme 1TB m.2 - 850pro x3 R0 - 850evo 1TB- 2x Intel Optane 900p 480GB Schiit Jotunheim DAC/AMP - AudioQuest Nighthawk - Focal Elear :DGamer/server: Asrock x399 Fatality Pro - 1950x 16core EK - G.skill 3600 c15 - GTX 1060 - 5TB ssd - 144TB raid-6 Areca Areca fanboy Raidhore NizZen tester RyZen gen 3
  Ryzen 3900x - Asrock x570 Taichi

#4 Omnia vincit amor

Omnia vincit amor

Moderator

• Moderatorer
  • 6 197 innlegg
  •   23. juli 2011

Skrevet 1. mai 2019 - 17:15

Blir gøy å høre reaksjoner på dette. Vi har arbeidet med dette en god stund nå og eksperimentert med mye forskjellig. 

Dette innlegget har blitt redigert av Omnia vincit amor: 1. mai 2019 - 17:16

• 1

Rapporter innlegg du synes bryter med våre retningslinjer.        Trenger du noen å snakke med? | Deppetråden - Et fristed for tungetanker

Du kan sende inn tilbakemeldinger på dette underforumet.       Aktiver BBCode modus for å gjøre det letter for deg selv å sitere innlegg! 

Diskusjon.no på Facebook | Twitter                                                  Forumet på Facebook | YouTube | Soundcloud | Spotify

#5 TSP

TSP

Utviklingsansvarlig, Diskusjon.no

• Administratorer
  • 5 585 innlegg
  •   2. oktober 2004

Skrevet 1. mai 2019 - 17:28

Jeg hadde det litt artigere med å lage teaser-siden enn jeg sikkert burde  :wee: 

Kan oppleves flere ganger med ulike klipp og meldinger, gjengen laga noen artige små og lengre snutter!

• 2
«They say you can't be killed.»
«I wouldn't be bothering with the shield then, would I?»
- Akilles fra filmen Troja

#6 Merko.

Merko.

Bruker

• Medlemmer
  • 10 681 innlegg
  •   22. oktober 2006

Skrevet 1. mai 2019 - 17:48

Jeg hadde det litt artigere med å lage teaser-siden enn jeg sikkert burde  :wee:

Jah.  Hadde litt for store forventninger  :ninja:

• 0

Start BitCoin\Cryptocurrency reisen hos CoinBase og få $10 (kr 78,-) i Bitcoin.

Registrer deg hos Binance.com for handel i hundrevis av forskjellige cryptovalutaer.

3D Print-Tråden

#7 TSP

TSP

Utviklingsansvarlig, Diskusjon.no

• Administratorer
  • 5 585 innlegg
  •   2. oktober 2004

Skrevet 1. mai 2019 - 18:15

Jah.  Hadde litt for store forventninger  :ninja:

Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol.

Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på!

Dette innlegget har blitt redigert av TSP: 1. mai 2019 - 18:22

• 1
«They say you can't be killed.»
«I wouldn't be bothering with the shield then, would I?»
- Akilles fra filmen Troja

#8 Merko.

Merko.

Bruker

• Medlemmer
  • 10 681 innlegg
  •   22. oktober 2006

Skrevet 1. mai 2019 - 18:28

Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol.

Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på!

Neida, har ingen forslag. Hadde bare håpet at det var noe annet enn en Podcast som lå skjult bak reklame-"stuntet" :)

• 0

Start BitCoin\Cryptocurrency reisen hos CoinBase og få $10 (kr 78,-) i Bitcoin.

Registrer deg hos Binance.com for handel i hundrevis av forskjellige cryptovalutaer.

3D Print-Tråden

#9 Larzen_91

Larzen_91

Moderator

• Moderatorer
  • 6 533 innlegg
  •   28. september 2014

Skrevet 1. mai 2019 - 18:33

tenor.gif?itemid=9516960

• 5

Forumet! Diskusjon.no sin egen podcast. Les og hør her!

#10 Fenrisúlfr

Fenrisúlfr

Bruker

• Medlemmer
  • 593 innlegg
  •   3. september 2015

Skrevet 1. mai 2019 - 18:35

Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang :)

Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om.

Fact Fiend  har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks.

Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut.

Dette innlegget har blitt redigert av Fenrisúlfr: 1. mai 2019 - 23:01

• 4

#11 Omnia vincit amor

Omnia vincit amor

Moderator

• Moderatorer
  • 6 197 innlegg
  •   23. juli 2011

Skrevet 2. mai 2019 - 02:38

Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang :)

Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om.

Fact Fiend  har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks.

Utrolig koselig tilbakemelding, og tusen takk for gode innspill!  :new_woot:

• 2

Rapporter innlegg du synes bryter med våre retningslinjer.        Trenger du noen å snakke med? | Deppetråden - Et fristed for tungetanker

Du kan sende inn tilbakemeldinger på dette underforumet.       Aktiver BBCode modus for å gjøre det letter for deg selv å sitere innlegg! 

Diskusjon.no på Facebook | Twitter                                                  Forumet på Facebook | YouTube | Soundcloud | Spotify

#12 phax

phax

Bruker

• Medlemmer
  • 12 206 innlegg
  •   15. september 2002

Skrevet 2. mai 2019 - 09:43

Hvorfor så begrenset tilgjengelighet? 

• 0

#13 Larzen_91

Larzen_91

Moderator

• Moderatorer
  • 6 533 innlegg
  •   28. september 2014

Skrevet 2. mai 2019 - 09:47

Såvidt jeg har forstått det er det noen tjenester som har restriksjoner på nye podcaster, f.eks. iTunes. Dette kan Gavekort svare bedre på.

Edit: kort sagt: tilgjengelighet kommer. :)

Dette innlegget har blitt redigert av Larzen_91: 2. mai 2019 - 09:49

• 3

Forumet! Diskusjon.no sin egen podcast. Les og hør her!

#14 Gavekort

Gavekort

Administrator

• Administratorer
  • 21 908 innlegg
  •   8. februar 2007

Skrevet 2. mai 2019 - 10:03

Det kommer flere tjenester etterhvert ja. iTunes har en godkjenningsprosess som vi må gjennom.

Vi har også en standard RSS feed som jeg har glemt å lenke til, så den kan dere også bruke.

• 1

#15 Gavekort

Gavekort

Administrator

• Administratorer
  • 21 908 innlegg
  •   8. februar 2007

Skrevet 2. mai 2019 - 12:07

Er veldig glad for å høre at det falt i smak. Jeg har notert meg forslagene dine til en fremtidig episode.

• 1

#16 iGlenn

iGlenn

Bruker

• Medlemmer
  • 713 innlegg
  •   4. september 2012

Skrevet 2. mai 2019 - 20:19

Forslag: Introduser dere i starten med brukernavn og sånn istedenfor på slutten.

Bra første episode. Hvor ofte tenker dere å pumpe ut episoder?

• 1

..they asked what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn’t understand the question, I told them they didn’t understand life.

Xbl gamertag: Investor.

#17 Krozmar

Krozmar

Moderator

• Moderatorer
  • 2 560 innlegg
  •   17. januar 2003

Skrevet 2. mai 2019 - 20:27

Forslag: Introduser dere i starten med brukernavn og sånn istedenfor på slutten.

Bra første episode. Hvor ofte tenker dere å pumpe ut episoder?

Vi har vel kjørt en liten diskusjon på dette med å kjøre en intro med navn i startet av episodene også, så det blir vel det også om ikke en slags mellomting :)

Ellers så skal vi prøve så godt som mulig å få til minst en episode i uka :)

• 1

#18 Sydvest

Sydvest

Bruker

• Medlemmer
  • 1 875 innlegg
  •   29. juli 2017

Skrevet 2. mai 2019 - 21:20

Morsomt! Så nå er det bare å vente på invitasjon til å gjeste?

• 0

Huttetu! her lukter så kristen manns blod

#19 Gavekort

Gavekort

Administrator

• Administratorer
  • 21 908 innlegg
  •   8. februar 2007

Skrevet 2. mai 2019 - 21:52

Morsomt! Så nå er det bare å vente på invitasjon til å gjeste?

Om du har et tema du tror er kult å diskutere med oss i en episode så kan du sende meg en PM.

• 0

#20 Sydvest

Sydvest

Bruker

• Medlemmer
  • 1 875 innlegg
  •   29. juli 2017

Skrevet 3. mai 2019 - 07:51

Om du har et tema du tror er kult å diskutere med oss i en episode så kan du sende meg en PM.

Skal ta det til etteretning
  • 0

Huttetu! her lukter så kristen manns blod

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere