Gå til innhold

Forumet - Vi presenterer første episode av vår splitter nye podcast!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Nå ble jeg glad! Kult initiativ. Slettes ikke slitsomt å høre på. En blir litt lei av å lese psykotisk vrøvl på forumet, så det er veldig fint å høre normale stemmer til en forandring.

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke til lytte-tallene på de andre plattformene, men ser for meg at det er noenlunde like tendenser.

 

På forrige ukes episode, så har dere èn lytter fra Soundcloud (sannsynligvis personen som lastet opp).

Er det så lav interesse? :)

 

aiEJNwy.png

0xgrlA9.png

 

 

 

Til og med trådstarter har jo gitt opp førsteposten her.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Både ja og nei. Soundcloud-lyttere har kommet gjennom diskusjon.no, og episode 3 fikk ingen post her i første omgang pga. tekniske årsaker.

 

Episode 4 ble postet i går, og har 5 lyttere på Soundcloud, 6 nedlastinger via RSS, rundt omkring det samme på Spotify og 7 engagements på Facebook. Episode 2 som er litt mer moden, men ikke del av første hype, har 23+10+15+13.

 

Om det er imponerende skal jeg ikke uttale meg om, men det er over mine forventninger som er ingenting annet enn en sakte og lineær vekst av abonnenter. :)

 

Jeg har ikke gitt opp førsteposten. Jeg har postet egne kommentartråder, og disse skal fases ut med en bot jeg akkurat ble ferdig med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...