Gå til innhold

Nytt abonnement plukker opp arven etter Komplett Mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes beste måten å bestemme hva som er best av abonnement for meg er det gamle regnestykket Pris/Gigabyte. Her kom Telenors 60 GB abonnement til ca. 800 kr ganske godt ut tidligere.... Men nå? Vil si Telia X er klart best. Om du trenger over 40GB der, har du fortsatt en brukande linje på 3Mbps... Mer en godt nok for mobil bruk... Og uten de plagsomme begrensningene til Chili der folk har mista abonnementet etter kun et par titalls Gig brukt

Endret av neutral22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og familien gikk over til Talkmore etter at nyheten kom ut at Komplett Mobil er solgt. Bruker Gudbrandsdal Energi som strømleverandør, men siden de er såpass nye som mobiltelefonileverandør, valgte vi denne gang å gå for en av de som har vært med en god stund.

Nå håper vi at Talkmore flesker til med EU+ !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bytta nettopp til Komplett mobil, men nå blir (er?) de kjøpt opp av ICE og jeg mister Telenor-dekninga jeg er avhengig av på hytta. Får bare bytte igjen da.

Det er noen ganger ulempen. Når Tele2 ble kjøpt opp av Telia, ble det langt dårligere dekning, da Tele2 hadde egne sendere ved siden av Telia (Netcom). I tillegg økte månedsprisen med 65% på samme abb.

 

Kjøper man utenom Telia og Telenor, må man beregne byttet i løpet av årene, pga oppkjøp m.m.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Jeg og familien gikk over til Talkmore etter at nyheten kom ut at Komplett Mobil er solgt. Bruker Gudbrandsdal Energi som strømleverandør, men siden de er såpass nye som mobiltelefonileverandør, valgte vi denne gang å gå for en av de som har vært med en god stund.

 

Nå håper vi at Talkmore flesker til med EU+ !

 

Samme her. Fikk med 500 cashpoints til Norwegian og 2 gratis mnd på begge 2 etter verving.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...