Gå til innhold

Komplett Mobil forsvinner – dette er de beste alternativene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at onecall er så mye dyre enn alle andre på USA priser

 

GE, er faktisk veldig bra ut. på USA priser, men totalbilde er ikke så bra når man kommer opp i datamengde 20-30G+

 

Får håpe denne artikkelen får One call til å senke prisene drastisk. Når de er opp till 28 ganger dyre per mb så er det noen som virkelig har sovnet på perrongen 

 

 

Snakket med en på onecall  chat, veldig arrogant person som mente at 1G var mer en nok for de fleste under en ferie og at de hadde veldige god tilbud for usa

Endret av -Night-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Legger merke til at Happybytes er billigere å bruke i USA og Thailand enn Norge hvor 1GB bare koster kr. 100,-.
I Norge koster samme bruk kr. 149,-

Dette sier vel litt om fortjenestepotensialet til operatørene!

Lenke til kommentar

Legger merke til at Happybytes er billigere å bruke i USA og Thailand enn Norge hvor 1GB bare koster kr. 100,-.

I Norge koster samme bruk kr. 149,-

 

Dette sier vel litt om fortjenestepotensialet til operatørene!

Grunnen til det er at kost/grossistprisen til Telenor på data i Norge starter skyhøyt for den første Gigabyten og faller jevn frem til ca 10GB og så flater ut. Derfor ser dataprisene til Happybytes ut som de gjør (marginalt påslag på kostpris).

Det er et håp om at ny regulering fra Nkom kan gjøre noe med en ganske håpløs grossistmodell. 

 

Thomas//Happybytes

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sekundet jeg fikk den "flotte" nyheten så tok jeg kontakt med HappyBytes med engang. Skal bli spennende og se hvordan det blir med dem og deres "betal for det du bruker" konsept.

Jeg hadde happybytes og endte alltid opp med fakturaer på 300-400kr per mnd i bruk da det er denne summen happybytes ønsker seg. :)

Lenke til kommentar

Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb  og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd).

Endret av Maxopp
Lenke til kommentar

Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd).

Gemobil.no kommer med datakontroll slik hastigheten strupes ved overforbruk slik du nevner. Du kan også velge Telipol som tilbyr dette som en tjeneste du kan aktivere kostnadsfritt.

 

Begge har Telenor-dekning og gratis Bankid.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Finner ikke noe på sidene av alternativene som har data kontotroll som reduserer hastighet istedenfor fakturere fantasi priser pr. Mb  og har gratis bank Id finnes det? Må ha Telenor dekning da jeg ikke har annen dekning (jeg har prøvd).

 

Sponz har telenor, gratis bank id og "full kontroll" som gjør at du kan stenge overforbruk av data, utenlandsbruk spesialnummer, innholdstjenester og båt/satelitt. Denne informasjonen kommer ikke godt frem på siden deres. Hadde den gjort det hadde jeg valgt Sponz, istedet har jeg akkurat byttet til Saga.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...