Gå til innhold

– Skulle ønske vi hadde hatt mer tid til å polere spillet før lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storkoser meg fortsatt med dette spillet! ~35 timer inn, og har ikke hatt mange alvorlige bugs jeg, så forstår ikke helt "the fuzz". Men at det hadde hatt godt av mer polish er jeg 100% enig i! Spiller på PC med GTX980 og får fin framerate med alt på fullt og ?

 

Jeg har Gtx 1060 6gb og jeg sliter med å holde jevnt 60 , driver å detter ned til 55 ish.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å starte på det her om noen måneder. Virker som et fantastisk spill om en vil ha et "realistisk" RPG spill satt i den tids perioden. Er litt skeptisk til all mikro håndteringen av alt mulig. Men det går seg vel til. Og hører vel til om en vil ha et "realistisk" RPG spill. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Hadde Bethesda lagd spillet (Ikke at de hadde klart å lage et så bra spill i 2018), så hadde bugs knapt nok vært nevnt, det hadde nesten blitt regnet som en essensiell del av spillet, og det hadde fått 9/10 av anmeldere over hele fjøla.

 

Spillet er forøvrig langt fra perfekt, men et friskt pust i en sjanger som ikke akkurat har veldig mange kvalitetsinnslag. Beste siden New Vegas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Storkoser meg fortsatt med dette spillet! ~35 timer inn, og har ikke hatt mange alvorlige bugs jeg, så forstår ikke helt "the fuzz". Men at det hadde hatt godt av mer polish er jeg 100% enig i! Spiller på PC med GTX980 og får fin framerate med alt på fullt og ?

 

Enig i at "the fuzz" er litt i overkant, men hvordan i all verden får du spillet til å gå så bra?

 

Jeg har også 980Ti, og jeg får stabile 30 FPS når jeg spiller på high grafikkinnstillinger og med 1080p-oppløsning. Om jeg justerer opp oppløsningen går FPS til under 20.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt enrome mengder bugs, noen ja men ikke mange, og bare hatt en CTD på 36.4 timer(jeg vet noen har veldig veldig mange CTD) 

Spillet er flott, en del svakheter her og der, noen ting jeg kunne ønkse var gjort litt anderledes men fremdeles et kjempe fint spill. 

Har alt på max bortsett fra skygger og får 60fps stablit på alle steder bortsett fra byer i 1080p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Storkoser meg fortsatt med dette spillet! ~35 timer inn, og har ikke hatt mange alvorlige bugs jeg, så forstår ikke helt "the fuzz". Men at det hadde hatt godt av mer polish er jeg 100% enig i! Spiller på PC med GTX980 og får fin framerate med alt på fullt og

Enig i at "the fuzz" er litt i overkant, men hvordan i all verden får du spillet til å gå så bra?

 

Jeg har også 980Ti, og jeg får stabile 30 FPS når jeg spiller på high grafikkinnstillinger og med 1080p-oppløsning. Om jeg justerer opp oppløsningen går FPS til under 20.

 

Veldig snodig! Jeg har ikke TI, så da har du et kraftigere kort enn mitt. Jeg kjører på 1080p btw. CPU'en min er og flere generasjoner gammel, så tviler på at det er den som gjør forskjellen. Blir sikkert patchet etterhvert, så man får mer konsistent ytelse ifht hardware...

Lenke til kommentar

 

 

Storkoser meg fortsatt med dette spillet! ~35 timer inn, og har ikke hatt mange alvorlige bugs jeg, så forstår ikke helt "the fuzz". Men at det hadde hatt godt av mer polish er jeg 100% enig i! Spiller på PC med GTX980 og får fin framerate med alt på fullt og

Enig i at "the fuzz" er litt i overkant, men hvordan i all verden får du spillet til å gå så bra?

 

Jeg har også 980Ti, og jeg får stabile 30 FPS når jeg spiller på high grafikkinnstillinger og med 1080p-oppløsning. Om jeg justerer opp oppløsningen går FPS til under 20.

 

Veldig snodig! Jeg har ikke TI, så da har du et kraftigere kort enn mitt. Jeg kjører på 1080p btw. CPU'en min er og flere generasjoner gammel, så tviler på at det er den som gjør forskjellen. Blir sikkert patchet etterhvert, så man får mer konsistent ytelse ifht hardware...

Kanskje dere har forskjellige drivere?

Lenke til kommentar

 

 

Storkoser meg fortsatt med dette spillet! ~35 timer inn, og har ikke hatt mange alvorlige bugs jeg, så forstår ikke helt "the fuzz". Men at det hadde hatt godt av mer polish er jeg 100% enig i! Spiller på PC med GTX980 og får fin framerate med alt på fullt og

Enig i at "the fuzz" er litt i overkant, men hvordan i all verden får du spillet til å gå så bra?

 

Jeg har også 980Ti, og jeg får stabile 30 FPS når jeg spiller på high grafikkinnstillinger og med 1080p-oppløsning. Om jeg justerer opp oppløsningen går FPS til under 20.

 

Veldig snodig! Jeg har ikke TI, så da har du et kraftigere kort enn mitt. Jeg kjører på 1080p btw. CPU'en min er og flere generasjoner gammel, så tviler på at det er den som gjør forskjellen. Blir sikkert patchet etterhvert, så man får mer konsistent ytelse ifht hardware...

1080ti/8700k@5,1GHz, Ultrahigh, 1920x1080 80-90~ i rattay, roamer på rundt 120+~. Lurer også på om dette tilter mer på cpu bottleneck. 980/ti kan ikke slite såpass, merkelig! :o

Lenke til kommentar

3440x1440 alt på High så ligger jeg rundt 50-60fps. Det med GTX1080Ti. Men oppløsningen der er knallhard å drive. Spillet er noe av det vakreste jeg har sett og skogen spesielt er ekstremt detaljert og med tanke på størrelsen på kartet så er det ikke rart man sliter med ytelse.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Tips: Ikke gi slippdato før spillet er ferdig.

 

Ja slik vil gjerne utviklere ha det. Utfordringen er at hele verden rundt trenger en dato å forholde seg til.

Eller tror du at så lenge du har laget et godt produkt er det nok, resten løser seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...