Gå til innhold

Get- og Canal Digital-kunder skal få filmer bare dager etter de er ferdige på kino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som kan være interessant er om dette blir tilgjengelig via apper til mobiltelefoner og nettbrett eller kun PVR-boksene til disse tilbyderne.

 

For Canal Digital Kabel i hvert fall: "Paramount+ lanseres i løpet av høsten, og vil være tilgjengelig i T-We-portalen på boksen, i appen på telefon og nettbrett og på twe.no. " (https://kabel.canaldigital.no/blogg/inkludert-for-deg-massevis-av-nye-filmer-og-serier-med-paramount/)

Lenke til kommentar

"Canal Digital Kabel innlemmer Paramount+-tjenesten kostnadsfritt for sine kunder med Grunnpakken eller høyere, mens Canal Digital Satellitt-kunder med Familiepakken eller høyere får samme tilbud. "

 

Nesten for godt til å vere sant, trur ikkje vi skal glede oss for tidlig til dette. Sjølv om eg får Tidal kostnadsfritt via Canal digital så er den så begrensa versjon at eg heller brukar Spotify free.

 

Dessverre så tvingar burettslaget meg til å vere Canal Digital kunde. Eg ville heller ha betalt for uavhengige strømmetenester enn ekstra felleskostnder for den utdaterte teknologien til Canal Digital.

Lenke til kommentar

4k Blu-ray med HDR og Atmos/DTS:X kommer jo som regel 6 mnd etter release. Hvorfor skal man da betale dyre dommer for elendig kvalitet og noe jeg ikke eier etterpå.

 

En tjeneste ala fandangonow hvor man kan pre loade 4k filmen før man ser den, er noe en slik tjeneste som dette burde tilby, i tillegg til at de burde gi oss filmene 1-2 mnd etter kino release, ikke like før Blu Ray utgaven..

Lenke til kommentar

Get, forteller til Tek.no at Paramount Pictures filmer som regel vil bli tilgjengelig innen noen dager eller uker etter at de har gått av kinoplakaten, dersom den kjøpes gjennom filmportalen deres.

 

Tre-fire måneder senere blir filmen så tilgjengelig for strømming gjennom Paramount+-tjenesten.

 

Selv om Canal Digital ikke tilbyr kjøp av filmer, så håper jeg at det vil bli mulighet til å leie filmer som går eller har gått på kino. Jeg har liten lyst å vente tre-fire måneder. Da tyr jeg heller til andre løsninger...
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Off-topic: Kabel-tilbydere har monopol uansett, dette burde ha vært løst opp i for lenge siden. De fleste kan IKKE velge kabel-tilbyder, skal vi grave selv?

 

Vi er i 2018. På ene siden av gata er det Get og på andre CD/Telenor. Jeg vet at det er millioner med sider med byråkrati for å bare tenke på å grave, men nå må de få ut fingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...