Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds-oppdatering gjør det litt vanskeligere å finne gode våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel fryktelig få som bruker UMP-9 til annet enn å plukke det opp helt i starten i mangel på noe bedre? SCAR-L er vel heller ikke et foretrukket våpen av så veldig mange da de fleste prioriterer M416 over SCAR-L? Og har du mangel på oppgraderinger så prioriterer vel de fleste AKM eller M16A4?

Lenke til kommentar

Uansett, så er PUBG noe av det morsomste jeg har spilt på mange år. Vi kjører et team med 3 spillere uten noe skytespill erfaring fra før (på pc vel å merke), men man føler seg fortsatt god nok enkelte ganger. Ja, det krever noe skills i spillet, men mye kommer an på hva man klarer å loote i starten og hvor mange som kjemper om loot på samme sted. Det gjør dette spillet utrolig morsomt og utfordrende på samme tid. I love it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel fryktelig få som bruker UMP-9 til annet enn å plukke det opp helt i starten i mangel på noe bedre? SCAR-L er vel heller ikke et foretrukket våpen av så veldig mange da de fleste prioriterer M416 over SCAR-L? Og har du mangel på oppgraderinger så prioriterer vel de fleste AKM eller M16A4?

 

Tror ikke det er noe våpen jeg har så mye kills med som UMP. Med suppressor , Vertical forgrip, 2x scope og ext.quick draw magasin. Så det blir å savnes.

Lenke til kommentar

"Det blir også færre motorsykkelhjelmer, men flere vester av lav kvalitet."

 

Source: "Level 1 Helmet was being spawned at a much higher rate than the Level 1 Vest, and the spawn rate was adjusted so that both items will be spawned at a similar rate."

 

Ut fra det de skriver, så vet vi ikke om det blir færre hjelmer og like mange vester, færre hjelmer og flere vester, eller like mange hjelmer med flere vester. Endringen sørger for at det blir lik spawn rate på de to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig jeg som er helt ræva, liker ikke UMP i det hele tatt. Også har jeg et litt sånn til-og-fra forhold til Vector. Men er helt utvilsomt fult oppgradert M416 som foretrekkes for min del. Liker også AKM veldig godt, men bråker jo som et lite helvete uten suppressor og faller jo litt tilbake for en fult oppgradert M416 og SCAR-L om du er er heldig å finner det meste av oppgrades raskt.

Lenke til kommentar

 

Det er vel fryktelig få som bruker UMP-9 til annet enn å plukke det opp helt i starten i mangel på noe bedre? SCAR-L er vel heller ikke et foretrukket våpen av så veldig mange da de fleste prioriterer M416 over SCAR-L? Og har du mangel på oppgraderinger så prioriterer vel de fleste AKM eller M16A4?

 

Tror ikke det er noe våpen jeg har så mye kills med som UMP. Med suppressor , Vertical forgrip, 2x scope og ext.quick draw magasin. Så det blir å savnes.

Tror ikke det forsvinner med det første. Hvor mange prosent det reduseres med, vet vi ikke, men "Spawn rate of UMP was slightly decreased." Når de velger å bruke "slightly" så burde det kun bety en liten nedgang i antall UMPer.

Lenke til kommentar

Det er vel fryktelig få som bruker UMP-9 til annet enn å plukke det opp helt i starten i mangel på noe bedre? SCAR-L er vel heller ikke et foretrukket våpen av så veldig mange da de fleste prioriterer M416 over SCAR-L? Og har du mangel på oppgraderinger så prioriterer vel de fleste AKM eller M16A4?

 

UMP er god å kombinere med både rifle og sniper. Ammunisjonen er lett å finne og tar lite plass, slik at du kan finne mange nok kuler til å skyte mye, men likevel ha god plass til andre ting i inventory. Med suppressor er den ikke hørbar forbi ca 80 meter, men er likevel dødelig på opp mot 200 meters avstand.

Har jeg SKS/VSS og UMP med suppressor så skal det litt til for å droppe UMPen for ei rifle.

Spiller du i squad blir det dessuten fort mangel på attachments til rifle om alle skal basere seg på det. SMG-attachments (og ammunisjon) er langt mer tilgjengelig, så jo flere som kan klare seg med det, jo bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Det blir også færre motorsykkelhjelmer, men flere vester av lav kvalitet."

 

Source: "Level 1 Helmet was being spawned at a much higher rate than the Level 1 Vest, and the spawn rate was adjusted so that both items will be spawned at a similar rate."

 

Ut fra det de skriver, så vet vi ikke om det blir færre hjelmer og like mange vester, færre hjelmer og flere vester, eller like mange hjelmer med flere vester. Endringen sørger for at det blir lik spawn rate på de to.

 

Tipper på en av de to første. Jeg har vært i hus hvor det har vært 5-6! hjelmer og i tillegg klustere med 3!

Så det gjør overhodet ikke om de skrur ned litt på antall hjelmer. Aldri noe problem å finne en.

 

UMP og SCAR-L føler jeg er to veldig mye brukte våpen. En fullt oppgradert UMP9 med silencer er veldig dødelig.

UZI syns jeg spawner mer enn nok allerede, ser ikke helt hvorfor den skal spawne enda mer. Den burde fått flere attachments eller rett og slett blitt erstattet med MAC10, som bruker allerede eksisterende .45cal og som har støtte for flere attachements enn UZI.

 

Jeg har også funnet VSS utenfor kasser mange ganger, så hvorfor den i det hele tatt har hatt en plass der kan en lure på.

 

Lurer på hvordan fire rate på P18C blir. Og hvor mange skudd den har med extended mag. Syns jo f.eks P1911 har jo en vanvittig rate of fire uten å være auto, til tross for at P92 visstnok skal ha det dobbelte.

Men blir artig med pistol med red dot sight da. :)

Lenke til kommentar

Det er vel fryktelig få som bruker UMP-9 til annet enn å plukke det opp helt i starten i mangel på noe bedre? SCAR-L er vel heller ikke et foretrukket våpen av så veldig mange da de fleste prioriterer M416 over SCAR-L? Og har du mangel på oppgraderinger så prioriterer vel de fleste AKM eller M16A4?

 

Tror veldig mange folk er enig om at UMp er et at de beste våpene i spillet. Tror det er flere enn du tror som bruker den veldig mye så balansering rundt det våpenet var veldig logisk

Lenke til kommentar

UMP-9 er faktisk ganske bra som secondary i nærkamp, men nå som de justerer recoil'en tviler jeg på at det blir det samme. Angående scar er dette et bedre våpen en m416, grunnet mindre recoil og enklere å kontrollere. Scar er nok den beste AR'en i spillet etter min mening. 

Endret av Modulation
Lenke til kommentar

Ikke skjønner jeg. Spilt mange games i dag også. Ikke sett en eneste P18C og heller ikke sett noen bli drept av en heller.

Tror ikke den finnes på den serveren jeg spiller på jeg. Bare masse P92 og P1911 som vanlig. Og ja, jeg har sjekket de alle sånn i tilfellet jeg tror det bare har vært en P92.

 

Jeg pleier å bruke pistol og shotgun. Bare for å irritere de som dreper meg og tror de skal finne fet loot. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...