Gå til innhold

Stor realismefokusert Battlefield 2-mod tar for seg en ny krig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3.

 

Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3

 

Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim.

Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere?

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3.

Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3

 

Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim.

Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere?

Det var ikke multiplayer ordet som var viktig her men forskjellen på realistisk og simulator.

 

Men det er en simulator. Ikke bare et realistisk skytespill. Det er stor forskjell på de tingene.

 

Verdun/red Orchestra/div realistiske mods er realistiske. Arma er en simulator

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3.

 

Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3

 

Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim.

Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere?

 

PR er mye mer orientert imot en realistisk feeling og miljø men lar mye av spillmekanikkene i PvP og hvordan du styrer fyren være nærmere Battlefield serien i hvor lett det er å spille. Arma krever som regel mer dedikasjon enn sliek spill som Squad og PR, I slike spill kan man hoppe på en server bli med i et lag spille en runde og logge av. I arma er alt mer klunky og ting tar lengre tid, noe jeg personlig ikke har mye av, med skole, jobb, trening og div. sosiale morsomheter.

 

Det er for meg veldig lett å skjønne etter at jeg startet med sånne spill siden 2007.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

 

Er det fortsatt mulig å spille online? Trodde serverne på de eldre EA-spillene var lagt ned.

 

Det går for modden i hvert fall. Tror det var en del av det å gjøre Project Reality frittstående fra hovedspillet, om jeg husker riktig.

Ja, du trenger ikke BF2 lenger for å spille PR. De har også sin egen masterserver etter at Gamespy gikk ned :).

 

 

BF2 og BF2142 har også egne masterservere, du kan laste ned begge spillene gratis og spille online.

 

https://battlelog.co/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...