Gå til innhold

Dette er funksjonen til dokkingstasjonen til Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den IGN-artikkelen står det vel strengt tatt ikkje at dokkingstasjonen ikkje tilbyr ekstra ytelse? Det står at hovudfunksjonen er TV-output og straum/lading, men det står ingenting om ytelse.

 

Ekstra ytelse ville vært hovedfunksjonen. Du kunne klart deg uten docking stasjonen om kontaktene i bunnen er strøm og hdmi.

Lurer litt på hva som er poenget med basen annet en at den er enkel å bruke. er psu innebygget, regner med den har et rom for å lagre cartridges.

 

Kan du klare deg uten den, kan du bruke usb eller en usb lader? dette relevant på en reise, du har usb strøm i bil eller fly , 220 volt på tog men ingen skjerm. du kommer på et hotellrom og har en tv men basen tar plass i håndbagasjen, du har med laderen og det er en usb kabel til tven.

Lenke til kommentar

Der kjenner eg at eg vart veldig usikker på om Switch er verdt å bry seg med som hjemmekonsoll. Viss dockinga ikkje tilfører noko utover lading og oppkobling til TV'n, kan det fort vise seg at Switch er eit svakt nettbrett med restriksjoner. Viss det er det Nintendo har å by på kunne di like gjerne gitt ut spilla sine på PC.

Lenke til kommentar

 

 

Om batteritiden på denne er noe dyktig så kanskje denne blir kjøpt etter hvert. Til bruk i stuen interesserer den ikke så altfor mye, men som en noe kraftigere håndholdt så er det en viss interesse.

 

Ryktene sier tre timer, maks. Grusomt.

 

Hvor troverdige er de ryktene da?

 

 

Det gjelder devkiten da, men ryktene stemmer nok, siden alt annet som har kommet derfra har vist seg å stemme.

Lenke til kommentar

Der kjenner eg at eg vart veldig usikker på om Switch er verdt å bry seg med som hjemmekonsoll. Viss dockinga ikkje tilfører noko utover lading og oppkobling til TV'n, kan det fort vise seg at Switch er eit svakt nettbrett med restriksjoner. Viss det er det Nintendo har å by på kunne di like gjerne gitt ut spilla sine på PC.

 

En PC er ikke en portabel spillmaskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...