Gå til innhold

Rare ville pusse opp GoldenEye 007 til Xbox 360, men prosjektet fikk ikke leve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk! Musikken ga meg frysninger. Bare så synd det aldri på kom ut på xbox360 den gangen, hender jeg spiller Perfect Dark nå og da. 

 

Husker første gang jeg så Goldeneye i min "lokale" spillsjappe i Trondheim(Ram og Rom), jeg ble helt satt ut av at det ble kulehull i veggene  :lol:

 

Ram og Rom....mimre

Lenke til kommentar

Prøv å sette deg ned med spillet og håndkontrollen :p For en komedie det ble når vi koblet dette opp med 4 kontrollere og skulle spille split-screen i 2008 ca. Aldri sett så mye gulv og tak på samme tid i ett spill på lenge ?

 

Var tydelig at det var en stund siden noen av oss hadde hatt sin siste match for å sin det sånn.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Pfft, vi har da GoldenEye Source :love:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-E4XtdEnWx4

 

Som andre har nevnt, det er ikke Goldeneye, det er Half Life 2 death match med modeler og våpen fra goldeneye

Meh, det er jo samme mekaniker i spillet. Det er som å si (CryEngine) Star Citizen er Crysis med modeler og våpen fra Wing Commander. Eller (Frostbite) Need for Speed er Battlefield med biler fra andre Need for Speed spill

Lenke til kommentar

 

Pfft, vi har da GoldenEye Source :love:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-E4XtdEnWx4

 

Som andre har nevnt, det er ikke Goldeneye, det er Half Life 2 death match med modeler og våpen fra goldeneye

Det er mye mer Goldeneye enn hva Eurocom og Activision spydde ut i 2010 ivertfall.

Goldeneye Source er i det minste ett godt forsøk på og gjennopplive en klassiker.

 

Et gratis spill som er mye bedre enn ett man må betale for? Ja takk!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...