Gå til innhold

Ny islamsk terror i Frankrike - kvinne og tre døtre knivstukket - media tyste


Anbefalte innlegg

 

Så vi blør la de drepe hverandre fritt da? Kasta syre på jentunger som vil gå på skole, steine jenter som er blitt voldtatt til døde hvor voldtekstmannen går fri, brenne homofile levende og kaste de av taket på høyblokker? Er det hva du tenker på? For de hadde drept hverandre og gjennomført terror mot hverandre helt uavhengig av vestlig tilstedeværelse.

Nei, men det ser ikke ut til å ha noen som helst sammenheng med feilslutningen din "statistikk" er basert på.

 

Det forandrer ikke det faktum at muslimer står for 95% av terror i moderne tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det forandrer ikke det faktum at muslimer står for 95% av terror i moderne tid.

Bortsett fra at det ikke er noe faktum i det hele tatt, men en fullstendig subjektiv synsing hva som er terror, eller ikke?

 

Det er nå ganske subjektivt da.

 

terrorism [ter-uh-riz-uh m]

 

noun

1. the use of violence and threats to intimidate or coerce, especially for political purposes.

2. the state of fear and submission produced by terrorism or terrorization.

3. a terroristic method of governing or of resisting a government.

Det vil da også si at når en stat gjør det at det ikke defineres som terrorisme, det vil si at dette 95% tallet som representerer hvor mange terrorister som er muslimer ekskluderer terror gjennomført av muslimske stater som Saudi Arabia, Palestina, Assad's regjering, og Gaddafi's regjering.

 

Så når du sier det ikke er et faktum, noe det er, hva mener du da?

Lenke til kommentar

Siden du er glad i Wikipedia kan du jo evt. lese på denne her også og gjøre deg opp en mening? 

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_non-state_terrorist_incidents 

Gledelig. Men jeg er ikke sikker på om du har lest hva jeg har skrevet i debatten? Fordi basert på hva det poster tyder det på at du egentlig ikke aner hva jeg snakker om i det heletatt, men du ser jeg skriver muslimer og noe negativt og det svartner for deg. Kanskje du bør lese hva dine med-debattanter skriver om istedenfor å være en anti-debattant som ikke bidrar med noe, men heller det motsatte hvor du lager støy og spam i en debatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja? Så jeg forstår ikke hvorfor du kaller meg en anti-debattant av den grunn da.

Fordi gi gir meg en link jeg aktivt har sagt at det ikke er noe jeg tar stillign til, og hvorfor jeg ikke tar stilling til det er fordi det rett og slett ikke er relevant idag, jeg bryr meg om terror som kan skje i morgen, ikke om den som skjedde igår. Det er ingenting jeg kan gjøre med det som har skjedd, jeg ønsker å jobbe aktivt med å forhindre dødsfall og det er strengt talt det eneste som interesserer meg rundt tema. Du deler tydeligvis ikke samme oppfatning. Og når vi skal forhindre dødsfall må vi se på de som gjennomfører 95% av alle angrepene som foregår nå, ikke for 50 år siden, ikke for 100 år siden, men nå, nå når vi kan forhindre dødsfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det forandrer ikke det faktum at muslimer står for 95% av terror i moderne tid.

Bortsett fra at det ikke er noe faktum i det hele tatt, men en fullstendig subjektiv synsing hva som er terror, eller ikke?
Det er nå ganske subjektivt da.

 

terrorism [ter-uh-riz-uh m]

 

noun

1. the use of violence and threats to intimidate or coerce, especially for political purposes.

2. the state of fear and submission produced by terrorism or terrorization.

3. a terroristic method of governing or of resisting a government.

Det vil da også si at når en stat gjør det at det ikke defineres som terrorisme, det vil si at dette 95% tallet som representerer hvor mange terrorister som er muslimer ekskluderer terror gjennomført av muslimske stater som Saudi Arabia, Palestina, Assad's regjering, og Gaddafi's regjering.

 

Så når du sier det ikke er et faktum, noe det er, hva mener du da?

Unntaket for staten fikk du hvorfra?

 

Så når Libya bombet PanAm 103 var dette altså ikke terrorisme?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103

 

Ellers gjør jeg oppmerksom på at

 

"Terrorism" comes from the French word terrorisme,[5] and originally referred specifically to state terrorism as practiced by the French government during the 1793–1794 Reign of Terror. ...

https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Origin_of_term

 

Gitt dette så skulle man nesten tro at om det skulle være noe unntak så burde det vel være alt som IKKE skjer i statlig regi. ;)

 

[Dog, som alle som kan litt om definisjoner holder jeg meg til det klassiske "omni, soli et semper", dvs INGEN unntak]

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for grafikken som finnes i den Wikipedia.org:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Origin_of_term

 

 

Sier seg kanskje selv, at Israel er et mer utrustet land enn Thailand. Men, jeg visste ikke at det var mer terror i Thailand enn i Israel, overraskende Infografikk:

 

The_number_of_terrorist_attacks_2000-201

Hva viser tallene, antall døde? Ser kanskje slik ut ja.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_terrorist_incidents_by_country

 

 

Åh, lenken ovenfor viser 2015 kun.

 

 

 

The_number_of_terrorist_attacks_worldwid

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Dette betyr selvfølgelig at 1.7 milliarder muslimer ville gjort det samme.

95% av terroristene vi har sett i det siste er muslimer da. Til tross for at de kun representerer 23% av verdensbefolkningen. Rart det der.
Jeg kan si det samme om svarte og latinos i USA og kriminalitet. Er det genetisk? Eller er det kanskje noe annet som er grunnen?
Svarte og lationos i USA står ikke for 95% av all moderne terror i verden nei?

Det var heller ikke det jeg skrev.

Lenke til kommentar

 

 

Det forandrer ikke det faktum at muslimer står for 95% av terror i moderne tid.

Bortsett fra at det ikke er noe faktum i det hele tatt, men en fullstendig subjektiv synsing hva som er terror, eller ikke?
Det er nå ganske subjektivt da.

 

terrorism [ter-uh-riz-uh m]

 

noun

1. the use of violence and threats to intimidate or coerce, especially for political purposes.

2. the state of fear and submission produced by terrorism or terrorization.

3. a terroristic method of governing or of resisting a government.

Det vil da også si at når en stat gjør det at det ikke defineres som terrorisme, det vil si at dette 95% tallet som representerer hvor mange terrorister som er muslimer ekskluderer terror gjennomført av muslimske stater som Saudi Arabia, Palestina, Assad's regjering, og Gaddafi's regjering.

 

Så når du sier det ikke er et faktum, noe det er, hva mener du da?

Hvor står det at når en stat gjør det defineres det ikke som terrorisme? Det jeg leser er: "a terroristic method of governing"

 

Ser ut til at du gjør gjentagende lesefeil her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så vi blør la de drepe hverandre fritt da? Kasta syre på jentunger som vil gå på skole, steine jenter som er blitt voldtatt til døde hvor voldtekstmannen går fri, brenne homofile levende og kaste de av taket på høyblokker? Er det hva du tenker på? For de hadde drept hverandre og gjennomført terror mot hverandre helt uavhengig av vestlig tilstedeværelse.

Nei, men det ser ikke ut til å ha noen som helst sammenheng med feilslutningen din "statistikk" er basert på.

 

Det forandrer ikke det faktum at muslimer står for 95% av terror i moderne tid.

 

Drar du dette tallet ut av ræva eller har du faktisk en kilde på det? Hvordan definerer du "terror", og hva er "moderne tid"?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...