Gå til innhold

Lenovo og Razer skal lage heftige spill-PC-er sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan man ikke bygge fin og stilren PC som er minst mulig synlig istedenfor for grelle lys som var inn på tidlig 2000. Når jeg var kid var det kult med gjennomsiktig kabinett med litt lys, men det begynner å bli lenge siden. Er gaming PC bare for barn og tenåringer? Har dog aldri likt PC med aliendesign. Hadde vært fint om de kunne lage en kraftplugg av en PC uten at det ser ut som et monster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor kan man ikke bygge fin og stilren PC som er minst mulig synlig istedenfor for grelle lys som var inn på tidlig 2000. Når jeg var kid var det kult med gjennomsiktig kabinett med litt lys, men det begynner å bli lenge siden. Er gaming PC bare for barn og tenåringer? Har dog aldri likt PC med aliendesign. Hadde vært fint om de kunne lage en kraftplugg av en PC uten at det ser ut som et monster.

 

Bygger du PCen selv så kan du få den seendes ut akkurat slik du vil, En har stilrene kabinetter fra In-Win, Lian-li, corsair og langt flere. Her er det jo snakk om razer så jeg vet ikke helt hva annet du ventet.  Om en ikke vil bygge selv kan en velge og vrake hvilken kabinett en vil ha eksempelvis fra komplett.

 

Et eksempel av en kraftplugg av en PC som ikke ser ut som et monster https://www.komplett.no/komplett-gamer-xtreme-i70/11016 .

 

At det ikke finnes "stilrene" gaming PCer er en ikke sak, grunnen til at det typiske gaming merkene har "glorete" produkter er vel i all hovedsak forde det selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...