Gå til innhold

Seks millioner kopier av The Witcher 3 har blitt solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd de er så opptatt av antall timer. Likte Witcher 3, men syns jeg fint kunne spilt den samme historien på 30 timer i stede for 60, og den hadde bare blitt bedre av det. Var utrolig mye billige quest triks for å hale ut play-time...

 

Kontrollsystemet på PC var også rimelig katastrofalt. Nesten ikke mulig å kose seg med gameplayet uten gamepad!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk spill fra en fantastisk utvikler.

 

Selv gamere som, av en eller annen merkelig grunn, ikke måtte like spillet må jo glede seg over at en utvikler som har en slik holdning til DRM og DLC lykkes så til de grader.

 

Mange som har mye å lære der - uten at jeg har så store forhåpninger om at de kommer til å gjøre det...

Lenke til kommentar

Witchrim 3 :-( Jeg savner de gode og gamle dagene, hvor story og innhold hadde fokus. Bandit camp #35 er kjedelig.

 

Ehh... om det er ett spill som har fokus på story og innhold er det Witcher 3. Det er ikke utviklerne sin feil at du prioriterer å jakte "?" i steden for å følge historien. Er helt opp til deg hva du vil gjøre.

Lenke til kommentar

syns det er rart at det ikke er høyere...

 

GOTY for meg.

 

Vel det er fortsatt et rollespill basert på en lore veldig få mennesker kjenner til. Med tanke på dette vil jeg si at spillet har gjort det veldig bra. Det har selvfølgelig et bredt marked med tanke på hovedperson og kampsystem. Vil tippe det ihvertfall når 10 millioner før året er omme, og det eneste jeg kan se i år som kommer til å selge mer er på samme tid er nok Fallout 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

syns det er rart at det ikke er høyere...

 

GOTY for meg.

 

Vel det er fortsatt et rollespill basert på en lore veldig få mennesker kjenner til. Med tanke på dette vil jeg si at spillet har gjort det veldig bra. Det har selvfølgelig et bredt marked med tanke på hovedperson og kampsystem. Vil tippe det ihvertfall når 10 millioner før året er omme, og det eneste jeg kan se i år som kommer til å selge mer er på samme tid er nok Fallout 4.

verdt å nevne at jeg ikke har lest witcher bok eller noe, kun spilt witcher 2 og 3, og jeg personlig liker jeg universet bedre en andre jeg har sett mere av.

 

personlig ser jeg ikke fram til Fallout 4 så mye. og personlig syns jeg det ikke kommer til å være like bra som witcher 3(er ikke helt samme type spill, men samma det) forskjellen er vel at witcher 3 har hatt mindre som kjøpte forrige spill(witcher 2 mot fallout 3/New Vegas) og derfor mindre hype.

 

personlig ser jeg på witcher 3 som et spill som fikk mindre hype og opmerksomhet (media hadde en god del om det, men hva folk snakket om med venenr ol.) enn det det fortjener, mens Fallout 4 får mere en det fortjener.

 

men det er min mening :)

Lenke til kommentar

Om Fallout 4 får mer enn det fortjener vet jo ikke før det lanseres. Men ja Bethesda er mestere av hype, få når like høyt. Kanskje Blizzard og Rockstar. 

Litt overrasket over at The Witcher 3 er blitt så stort med tanke på forgjengerne. Er nok at spill markedet har stagnert litt og dette var et av de bedre AAA spillene på en stund. Godt polert og høy produksjons kvalitet. Det er også klart at åpen verden aspektet selger mange spill. Helt siden Skyrim har folk gått etter det, noe jeg ikke liker.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt 40 timer og er bare lvl 20 :p utforsket nesten alt i velen og novigrad. Fantastisk spill, men jeg synes til tider det blir alt for mye å gjøre før en blir for høy Level slik at det blir bortkastet å utforske plassen. Spesielt misliker jeg å møte lvl 30 monster når jeg er lvl 10 og må si "I will be back" og så forlate monsteret, ødelegger immersion. Spiller på blood and broken difficulty og en kan ta lvl 30+ mobs i lvl 20 med alchemy spec, men ikke alle.

 

Savner scaled difficulty fra skyrim selv om jeg ikke er noe fan av det eller. Uansett, utrolig bra spill med dritbra story og innhold. Folk som misliker bandit #100 og peasent #235 har dere de samme problemene med for eksempel Baldurs Gate random enemy encounter og commoner#126? At ting ikke er like innholdsrik som Ultima spillene er ikke noe å klage for da de er unike in that regard. RPG spill var ikke bedre enn Witcher 3 før, samidig som de heller ikke var nødvendigvis dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...