Gå til innhold

Slik hedrer denne spillbutikken Hideo Kojima etter Konami-bruddet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å føle meg litt skyldig etter å ha piratkopiert dette spillet. Fy flate for et firma. Jeg elsker metal gear, men jeg ønsker Konami død og begravd som firma etter hva de har gjort.

 

Liker at piratkopiering plutselig blir helt OK for deg når et filme er "slemme". Vil ikke definere dette som slemt en gang. Var sikkert en avtale som innebar noen penger.

Lenke til kommentar

Spørs hvem som eier merkevaren da, om Hideo kan ta med seg MGS serien over til en ny utgiver. Selv om dette skal være det siste så har jeg store tvil. Ny teknologi bruker å friste til å lage noe enda bedre.

 

Konami som eier merkevaren.

 

Jeg er spent på om det har fjernet navnet hans i rulleteksten osv. Merkelig oppførsel fra Konami ...

Lenke til kommentar

 

Spørs hvem som eier merkevaren da, om Hideo kan ta med seg MGS serien over til en ny utgiver. Selv om dette skal være det siste så har jeg store tvil. Ny teknologi bruker å friste til å lage noe enda bedre.

 

Konami som eier merkevaren.

 

Jeg er spent på om det har fjernet navnet hans i rulleteksten osv. Merkelig oppførsel fra Konami ...

Det er ikke lov.

Lenke til kommentar

Fjerne navnet til utvikleren på et spill er hinsides drøyt og langt over streken. Uansett hva som har skjedd mellom Konami og Kojima så er han fremdeles skaperen av spillet.

 

Det var drøyt... Hvilke andre spill fremhever hvem som har skapet spillet egentlig? Jeg har aldri sett på et PES-spill at det står " A game by Takahiro xxxx" eller hvem det nå er som er hovedutvikleren til det spillet. Eller hvilket som helst annet spill fra andre selskaper for den del.

 

Å reagere slik du gjør er rett og slett barnslig, spesielt med tanke på at du mest sannsynlig ikke vet noe som helst om hvilken avtale Konami og Kojima hadde, eller hva som har foregått i kulissene. For alt du vet kan det være co-utviklerne til spillet som har satt ned foten for at de føler det er Kojima som tar all æren for et spill han på ingen måter har laget ALENE.

 

Såvidt jeg har forstått vil Hideo sitt navn fortsatt stå i rulleteksten etc, akkurat som hos samtlige andre hovedspillutviklere. Så hva er egentlig problemet?

Lenke til kommentar
Det var drøyt... Hvilke andre spill fremhever hvem som har skapet spillet egentlig? Jeg har aldri sett på et PES-spill at det står " A game by Takahiro xxxx" eller hvem det nå er som er hovedutvikleren til det spillet. Eller hvilket som helst annet spill fra andre selskaper for den del.

 

Å reagere slik du gjør er rett og slett barnslig, spesielt med tanke på at du mest sannsynlig ikke vet noe som helst om hvilken avtale Konami og Kojima hadde, eller hva som har foregått i kulissene. For alt du vet kan det være co-utviklerne til spillet som har satt ned foten for at de føler det er Kojima som tar all æren for et spill han på ingen måter har laget ALENE.

 

Såvidt jeg har forstått vil Hideo sitt navn fortsatt stå i rulleteksten etc, akkurat som hos samtlige andre hovedspillutviklere. Så hva er egentlig problemet?

 

 

Beste sammenligningen er jo slik som de skriver på filmer eksempel, "A Steven Spielberg film"

Men så er dette også ett tegn på at Konami er ute etter å ta "hevn" på Kojima for ett eller annet i firmaet.

Lenke til kommentar

 

Det var drøyt... Hvilke andre spill fremhever hvem som har skapet spillet egentlig? Jeg har aldri sett på et PES-spill at det står " A game by Takahiro xxxx" eller hvem det nå er som er hovedutvikleren til det spillet. Eller hvilket som helst annet spill fra andre selskaper for den del.

 

Å reagere slik du gjør er rett og slett barnslig, spesielt med tanke på at du mest sannsynlig ikke vet noe som helst om hvilken avtale Konami og Kojima hadde, eller hva som har foregått i kulissene. For alt du vet kan det være co-utviklerne til spillet som har satt ned foten for at de føler det er Kojima som tar all æren for et spill han på ingen måter har laget ALENE.

 

Såvidt jeg har forstått vil Hideo sitt navn fortsatt stå i rulleteksten etc, akkurat som hos samtlige andre hovedspillutviklere. Så hva er egentlig problemet?

 

 

Beste sammenligningen er jo slik som de skriver på filmer eksempel, "A Steven Spielberg film"

Men så er dette også ett tegn på at Konami er ute etter å ta "hevn" på Kojima for ett eller annet i firmaet.

 

Enn så lenge har jeg ennå ikke sett et annet spill hvor det står " A game by xxx xxxx" på ( utenom Playstation Yaroze spill kanskje...)...

 

Og enn så lenge vi ikke vet noe som helst om hva som foregår bak kulissene hos Konami blir det feil å spekulere spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...