Gå til innhold

Se video av flysetene «ingen» vil ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedproblemet jeg ser er at du ikke kan slå ned sete i det hele tatt.

På kortdistanse flyvninger vil det sikkert virke greit nok, på langdistanse blir det ubehagelig.

Du må også ha et bredt nok fly til at du får inn en ekstra rad for at dette skal lønne seg.

 

Problem? Det er jo en fordel! I mitt drømmefly til kortdistanse er det umulig å slå ned setene i det hele tatt. Død over idiotene som slår ned setet for å få mer pass til seg selv. 

 

Når det er sagt: kommer disse setene her på fly går jeg over til å kun fly business. 

Lenke til kommentar

 

Hovedproblemet jeg ser er at du ikke kan slå ned sete i det hele tatt.

På kortdistanse flyvninger vil det sikkert virke greit nok, på langdistanse blir det ubehagelig.

Du må også ha et bredt nok fly til at du får inn en ekstra rad for at dette skal lønne seg.

 

Problem? Det er jo en fordel! I mitt drømmefly til kortdistanse er det umulig å slå ned setene i det hele tatt. Død over idiotene som slår ned setet for å få mer pass til seg selv. 

 

Når det er sagt: kommer disse setene her på fly går jeg over til å kun fly business. 

 

Ja er det kortdistanse er situasjonen en annen, å komme seg fort ut og inn er også mer relevant her, på langdistanse har folk mer bagasje så mesteparten av tiden går med å stable denne ikke å sette seg.

Men du må uansett ha et temmelig bredt fly for å få flere i bredden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...