Gå til innhold

Det tok oss to år å slippe inn i det gigantiske anlegget (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig å høre at så mange setter pris på artikkelen! Det vil helt klart komme mer av denne typen innhold. Allerede på søndag kommer det en sak til av samme kaliber, men om et helt annet emne :)

Flott artikkel.

Hadde kanskje håpet på litt mer teknisk vissvass. Det er jo mye snakk om 4K og senere 8K. Hva er kapasiteten på en transponder, hvor mange transpondere har de tilgjengelig, fremtidsplaner med tanke på oppgraderinger/tilgjengelig teknologi o.l.


Vet du hva, vi snakket faktisk med dem om det der, men informasjonsmengden var rett og slett så massiv at vi i denne omgang har holdt oss til å se på anleggets rolle i verdikjeden til satellitt-TV. Men, vi skal helt klart følge opp med mye spennende innhold rundt dette, både om det du nevner og mye, mye mer :-)

Endret av Nilsen
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Begynner nesten å lure på om dere tre første diskutanter her har fått betalt.

lite research bak den uttalelsen...

 

 

Det var et forsøk på å være morsom. De tre første syntes artikkelen var kjempegod, og var veldig entusiastiske i kommentarene deres. Dette kan for noen virke som et bait for å kjøpe Ekstra.

 

Jeg mente ikke å være frekk eller komme med fakta. Hvis du tok deg nær av det, så får det bare være. Ellers så kan jo alltid en moderator vurdere om min kommentar var morsom og la den stå, eller slette den.

 

Kjempe bra at Tek leverer gode artikler, merker jeg blir veldig fristet til å kjøpe Ekstra nå! (Kommentarene her er utrolig bra reklame, Tek! )

 

Takk, og god kveld! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...