Gå til innhold

Samsung Galaxy S5 hoper seg opp på lagrene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes S5 var ganske skuffende da den kom, sammenliknet med konkurrerende telefoner som Sony Xperia Z2, så dette kom vel ikke akkurat som noen bombe.

 

Uten å ha sjekket noen tall på det, antar jeg også at folk i større og større grad velger rimeligere Android-telefoner, siden mange av de tross alt er mer enn gode nok til å dekke det behovet folk flest har. Noe som i så fall heller ikke lover særlig godt for etterspørselen etter Samsungs (eller andres) toppmodeller fremover.

Endret av Juke
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke overraskende at det gikk ekstra godt her til lands. Passer jo egentlig norske forhold mye bedre enn forgjengeren og mange andre kandidater.

 

Tenker da selvsagt på at den tåler å bli brukt normalt høst, vinter og vår. Noe som har vært problematisk tidligere. Og det uten å gå ned på funksjoner og ytelse som S4 active.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg byttet til meg en slik for noen mnd siden og ble kjempeskuffet. Lyden i øretelefonutgangen var trist. Angret på at jeg byttet bort min HYC One M7 med den, men den var heldigvis enkel å bytte bort i noe annet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...