Gå til innhold

Twitch vil ikke ha toppløs streaming og sexy undertøy i fokus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? :p

Det tror jeg ikke. Reglene er rimelig spesifikke (undertøy, pasties, «nesten uten en tråd»-antrekk), og tviler på at kvinner med dyp utrigning er de som skal «tas» her.

 

Hvis de mener at spillet skal være fokuset så må de jo ta disse også. For jeg vet om ihvertfall 2 relativt mye omtalt kvinnelige streamers hvor fokuset er mye mer på den dype utrigningen enn spillet.

 

Og selv om det for meg er det samme om de streamer toppløse eller ikke, så skjønner jeg jo at Twitch ønsker at spill skal være fokuset på en tjeneste som er for streaming av nettopp spill.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

Så da blir 90% av alle de kvinnelige streamerene fjernet/bannet med andre ord? :p

Håper faen meg det

Hva slags idiotisk holdning er dette?

 

 

----

LarZen:

Sett på dette med Hitbox.tv, Youtube blir nok løsningen for meg dog siden jeg har Partner konto der :>

Endret av Uxzuigal
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke bar overkropp som mann? 35c i stua om sommeren så sitter jeg neppe med tskjorte.

 

Nok en grunn til å velge YouTube

Du burde ta en titt på hva det står i Rules of Conduct før du avgjører:

 

* If it's unbearably hot where you are, and you happen to have your shirt off (guys) or a bikini top (grills), then just crop the webcam to your face. Problem solved.

That being said er jeg også lei av ting som Twitch pirker på, og da spesielt VODs som blir aggressivt muted hvis det inneholder bittelitt musikk.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...