Gå til innhold

Se en 72 minutter lang trailer ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er traileren så jævlig? Jeg tror ikke jeg tør åpne den :confused:

 

EDIT:

Jeg lynså trailerfilmen likevel. Cirka 21 min. uti så er det en rødhåret dame som får håroregasme elns. 24 min ca. uti så så jeg en naken damerompe, som nok var samme dame svømme under vann. HELT fantastisk. Og så mot slutten ser det ut til at hun faker å drukne elns. Om dama liksom drukner, det driter jeg i. Gidder ikke å kvalitetskontrollere mine fantastiske film-sammendrag.

 

Musikken i seg selv er nok til å få deg innlagt på psykiatrisk. Høres ut som sånn grell musikk før morderen tar knekken på hovedstjerna i filmen. Helt jævlig.

 

Har ikke disse kunstessene hørt om filmredigering. 30 dager lang film, gjeesp.

Vi har jo en norsk kunstner ved navn Aune Sand, som tok den ekstra lange innseilingscenen i filmen Dis 1995. Og det var vel kun en sånn 10 - 15 minutter elns.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Musikken i seg selv er nok til å få deg innlagt på psykiatrisk. Høres ut som sånn grell musikk før morderen tar knekken på hovedstjerna i filmen. Helt jævlig.

 

Lo godt av den kommentaren!

Lenke til kommentar

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

 

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

 

Mest aktuelt blir vel å bruke PC-en, harddiskplass har vel de fleste nok av. Får lett plass på 1TB med rett codec

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Hørt

 

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

 

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

 

Hørt om å ha 3x 3TB-harddisker? Er mer enn nok det for 720 timer full HD H.264-video (7920 GB, roughly).

Blackmagic design Intensity: http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/models/

Lenke til kommentar

 

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

 

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

 

Mest aktuelt blir vel å bruke PC-en, harddiskplass har vel de fleste nok av. Får lett plass på 1TB med rett codec

 

 

Så, du skal ta med PCen inn på kinoen for å ta opp. Okay. Smart.

Hørt

 

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

 

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

 

Hørt om å ha 3x 3TB-harddisker? Er mer enn nok det for 720 timer full HD H.264-video (7920 GB, roughly).

 

Blackmagic design Intensity: http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/models/

 

Herregud, snakker om video kamera. Herregud hva er det med folk? Filmen skal kun vises på KINO.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

Mest aktuelt blir vel å bruke PC-en, harddiskplass har vel de fleste nok av. Får lett plass på 1TB med rett codec

Så, du skal ta med PCen inn på kinoen for å ta opp. Okay. Smart.

Hørt

 

 

 

 

Hvis den skal sendes over hele verden, tar jeg bare fram en opptaker og recorder hele driten og lagrer det selv :p

Jøss, type opptaker har du som klarer å holde 720 timer?

Hørt om å ha 3x 3TB-harddisker? Er mer enn nok det for 720 timer full HD H.264-video (7920 GB, roughly).

 

Blackmagic design Intensity: http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/models/

Herregud, snakker om video kamera. Herregud hva er det med folk? Filmen skal kun vises på KINO.

Hvor står det noe om det?

 

Isåfall gidder ikke jeg å se den. Men hadde uansett vært mulig å koble videokamera på Intensity Pro.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...