Gå til innhold

Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på hvor ille Wii U og forrige generasjons maskinene ser ut ii forhold. Uansett er det veldig skuffende hvor lite krutt både One og PS4 har altså, men så er det ikke all verdens penger man betaler for en slik maskin heller da.

 

Det sagt, jeg er ikke i tvil om at det vil dukke opp mye pent de kommende årene, men samtidig må det også være underholdende først og fremst :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Man skulle tro at en "nestegenerasjonsopplevelse" burde inkludere bildeoppløsningen som TV-ene våre har hatt siden 2004 eller noe.

 

hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll

Hilsen PC MASTER RACE!

 

Fordi det ene utelukker selvsagt det andre.

Endret av Zealuu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll

 

Hilsen PC MASTER RACE!

 

syns synd på de som kun holder seg til en plattform.

Denne posten gir absolutt ikke mening. Jeg vedder også mye på at du ikke spiller på PC.

jeg spiller på pc, ps3 og ps4, har også wii og tidligere hatt 360. så må nok skuffe deg der. jeg foretrekker pc men liker å spille eksklusive spill og spille med venner og da blir konsoll det naturlige siden ikke alle har råd til en brukbar pc til spill

Lenke til kommentar

hm... litt synd det der, men lurer på hvor mange som klarer å se forskjell på 900p og 1080p når du sitter i stua?

 

Fullt mulig å se forskjell om man har stor TV nok. Har man 55" så ser man forskjell, noe jeg testet ut på PCen til TV via HDMI :)

Skrudde først opp 1080p på BF3 og så tok jeg ned til 900P og ja man ser forskjell. Ikke like mye forskjell som fra 720p til 1080p men noe er det ja.

Lenke til kommentar

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

 

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...