Gå til innhold

Klarer du å høre forskjellen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo alt for få sanger til at resultatet kan bli brukt til noe som helst, det å gjette riktig 5 av 5 ganger vil jo ikke være noen voldsomt stor bragd.. Burde vært minimum 20 sanger og gjerne kategorisert med forskjellige musikksjangere da det er litt forskjell på hva slags type musikk som faktisk nyttiggjør seg av høyere båndbredde.

 

Stusser også over at Internet Explorer 11 i følge testen ikke støtter avspilling av tapsfri lyd? Trodde ikke Internt Explorer 11 sto så fryktelig tilbake for konkurrentene hva gjelder formatstøtte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Klarte 5/5 på første forsøk med mine Beats by Dr dre tour. Men vak nok mest flaks, siden jeg har virkelig ikke peiling på lyd..

 

Edit: Rett etter at jeg skrev innlegget skulle jeg gå tilbake til fanen til wimp, men klarte å krysse den ut :(

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar

Eg fekk 5 av 5 riktige på første forsøk med Bose QuietComfort 15 høyreklokker.

"Det er 2014. Det skal ikke være nødvendig å sette spørsmålstegn ved lydkvaliteten, mener Chen."

Dessverre så høyrest det ut som at ein må betale mykje ekstra for god lyd, og den moderne digitale radioen høyrest heilt grusomt ut.

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Endte på 4/5. Bommet på den siste sangen. Bruker Sennheiser HD650 hodetelefoner, Cambridge Dacmagic og Rega Ear hodetelefonforsterker.

 

Synes uansett det var så liten forskjell at jeg ikke kunne tenkt meg å betale dobbel pris hver måned, så denne kampanjen kan jo gå begge veier for Wimp.

Lenke til kommentar

Endte på 4/5. Bommet på den siste sangen. Bruker Sennheiser HD650 hodetelefoner, Cambridge Dacmagic og Rega Ear hodetelefonforsterker.

 

Synes uansett det var så liten forskjell at jeg ikke kunne tenkt meg å betale dobbel pris hver måned, så denne kampanjen kan jo gå begge veier for Wimp.

 

Greit test utstyr. Er ellers veldig enig i konklusjonen.

Lenke til kommentar

Er jo alt for få sanger til at resultatet kan bli brukt til noe som helst, det å gjette riktig 5 av 5 ganger vil jo ikke være noen voldsomt stor bragd.. Burde vært minimum 20 sanger og gjerne kategorisert med forskjellige musikksjangere da det er litt forskjell på hva slags type musikk som faktisk nyttiggjør seg av høyere båndbredde.

 

Stusser også over at Internet Explorer 11 i følge testen ikke støtter avspilling av tapsfri lyd? Trodde ikke Internt Explorer 11 sto så fryktelig tilbake for konkurrentene hva gjelder formatstøtte?

 

Fikk 5 av 5 med mine reisehodetelefoner, og ett elendig lydkort, kunne gjenta det flere ganger også, så var antakelig ikke gjetning, med unntak av sang 3 og 5 kan jeg høre det på under 5 sekund. Det er noe muffens med denne testen, den er for lett.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg får ingen lyd ut av denne testen - noen som har noen teorier om hvorfor?

 

Bruker siste versjon av Chrome og får lyd fra andre ting der (youtube etc), men denne testen er helt tyst av en eller annen grunn.

 

Forsøkte på jobb også og der funket det greit, men der har jeg ikke høyttalere til å høre stort...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...