Gå til innhold

Intervju: Hans Petter Faale (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, Mist strømforsyninger ja...

De første revisjonene fungerte greit, men å forvente at disse skulle være stabile over lengre tid er nok som å vinne på et Flax kort.

Siste revisjon 3.0 eller 3.1 hadde bedre komponenter, men da var det vel for sent etter at de fikk mye kritikk av de som hadde fått en dårlig erfaring av bulede eller ødelagte Caps...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh, Mist strømforsyninger ja...

De første revisjonene fungerte greit, men å forvente at disse skulle være stabile over lengre tid er nok som å vinne på et Flax kort.

Siste revisjon 3.0 eller 3.1 hadde bedre komponenter, men da var det vel for sent etter at de fikk mye kritikk av de som hadde fått en dårlig erfaring av bulede eller ødelagte Caps...

 

Jeg rakk å kjøpe 4 stk 500W ver.2 før det var slutt - fungerer helt utmerket den dag i dag.

Verdens beste PSU.

Lenke til kommentar

Joda, finnes sikkert en god del brukere som har fine erfaringer med denne Strømforsyningen , derimot en god del av de jeg kjenner har dessverre ikke hatt like god erfaring som det du har.

 

Kan heller ikke påstå at Mist produktene var generelt dårlige, jeg hadde kun erfaring med PSU'ene som ble levert ( og en vifte som tok kvelden etter noen måneders bruk ) og det via venner som ba om hjelp til å fikse pcen , men andre produkter fungerte (og fungerer fortsatt) fint.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har lagt igjen noen 1000-lapper hos Microplex - dem hadde utvalget av "PC bling" (les: fjortis katoder i hopetall), som på daværende tidspunkt var meget interessant, som ikke var å finne andre steder. :)

Det kan godt hende at utvalget til Microplex var nisje-produkter, men det virker jo nå som det nettopp var det som drev butikken.

 

Chieftec Dragon falt aldri i min smak; "alle" hadde det, og da ble det ikke interessant for meg. Så hva jeg endte opp med - og jeg gliser hver gang jeg sier dette navnet, da ingen vet hva jeg snakker om - var et Addtronics 7896A.

 

 

Hadde jeg visst om Techbay tidligere - og ikke minst hvem som driver det - så hadde jeg ihvertfall kjøpt alle viftene til nybygget mitt der.

Jeg husker ennå at jeg fikk svar på en supportmail til Microplex, besvart av Faale himself, på en søndag ettermiddag rundt kl. 18 (jeg sendte mailen på lørdag formiddag) - med slik service, så brukte jeg siden de tynneste unnskyldningene til å få bestilt noe derfra (enten jeg egentlig hadde råd eller ikke). :green:

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har Chieftec Dragon kabinettet den dag i dag, romslig og stort, men desverre plagsomt tungt og stort. Veier nesten 15kg alene..

 

Kjøpt i 2002 og har skiftet innmat rimelig mange ganger. ;-)

 

Jeg har også et slikt, men det veier ikke 15 kilo lenger. Husker ikke hvorfor, men vinkelsliperen ble flittig brukt, og det er vel omtrent kun ramma som står igjen nå :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...