Gå til innhold

Nå stuper Bitcoin-verdien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

I skrivende stund har BTC steget i verdi med cirka 40% siste døgn. Siste 7 døgn har den likevel falt cirka 33%. Jeg er optimistisk. Ihvertfall nok til at jeg kan få solgt ut med litt fortjeneste. :)

 

Siden søndag ble den halvert.. fra 900USD til 450USD.

Lenke til kommentar

 

Så de som hadde bitcoins til usd market verdi til 1million, tapte nettopp 500 000 på 3 døgn. Den memeen funker ikke xD

 

Hehe. Ja, det er jo sant. Men om man ser på hvor eventyrlig mye BTC har steget i år, skulle det bare mangle at det duppet litt igjen.

 

Besides, som med all spekulasjon i kurs er ingenting hverken vunnet eller tapt før man realiserer gevinst/tap. har man kjøpt på topp og solgt på bånn er kanskje ikke en ustabil "valuta" noe å spekulere i... Har man 1 million i BTC har man kanskje is nok i magen til å vente litt. Allerede et døgn senere var tapet halvert. BTC er fortsatt mer verdt enn det var for bare 1 måned siden, og omtrent like mye verdt som det var for 10-11 dager siden.

Jeg solgte heldigvis alle mine Bitcoins når den var over 1000usd og har nå investert alt i Dogecoin.

 

Følger ikke de fleste andre kursen til BTC nesten slavisk?

 

edit:leif

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Lurer også på dette.

 

Ikke så mye å lure på. Bitcoin er hva som gjelder.

Man kan ha flaks med at noen andre coins kanskje slår igjennom, men de byr ikke på noe nytt egentlig.

 

Dogecoin er en pump and dump. Gå inn på egen risiko.

 

Det kan hende at det kommer noe som er mye bedre en bitcoin, men akkurat nå så er dem alle så og si rene kloner av bitcoin.

 

Sikkert delte meninger på det jeg har skrevet over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...