Gå til innhold

EA avbryter utviklingen av Command & Conquer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fryktelig kjipt å lese.

 

Har gledet meg noe vanvittig helt siden første teaser av Generals 2 kom ut.

Har vokst opp med denne serien, helt fra det opprinnelige Command & Conquer til de nyeste og litt labre utgavene, og det er derfor trist at så lang utvikling har blitt skrinlagt. Dette til tross for at Alphaen er kjempegøy å spille :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tullinger i EA. Lag heller et nytt sportsspill !! </ironi>

 

Red Alert 2 kommer aldri til å helt legge det på hylla. Det går an å ta lange pauser. Men, det spillet som er så gøy å spille vil alltid ha en "plass i mitt hjerte" :)

 

En får bare si det: Det er synd at EA prioriterer slik de gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noe som var litt av poenget med posten min, nå som han muligens er arbeidsledig (med mindre han fortsetter i EA i et annet studio) og dermed kan jobbe med andre spill enn det EA har rettigheter til.

Lenke til kommentar

 

Jeg tør å vedde pungen min på at grunnen til dette er kansellert er fordi ikke nok folk brukte penger på in game puchases.

 

I ett spill som ikke var gitt ut?

Feast your eyes.

 

Part of being in a creative team is the understanding that not all of your choices are going to work out. In this case, we shifted the game away from campaign mode and built an economy-based, multiplayer experience. Your feedback from the alpha trial is clear: We are not making the game you want to play. That is why, after much difficult deliberation, we have decided to cease production of this version of the game. Although we deeply respect the great work done by our talented team, ultimately it?s about getting you the game you expect and deserve.

 

Over the next 10 days we will be refunding any and all money spent in the alpha. If you have a question about your refund, please contact help.ea.com.

Lenke til kommentar

Dette er vel standard EA-strategi når de handler talent?

 

Kjøp opp en dyktig konkurrent, kjør det på dunken, snapp opp de dyktigste utviklerne med dårligst forestillinger om egen verdi, gi de et liv og en patetisk lønn, tjen mer penger.

 

"EA hevder de jobber med å finne arbeidsmuligheter til restene av det nedlagte studioet. " dette skriver de hver gang de legger ned noen :p

 

Mulig jeg tar feil, men mener å ha lest variasjoner av denne historien 50 ganger nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...