Gå til innhold

Fremtidsplanene for Deus Ex er avslørt (Mac, PS3, WiiU, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritt. Jeg kan ikke fordra slik innblanding av andre medier, der man plutselig går glipp av vesentlig deler av plottet bare fordi man "kun" spiller på sin egen plattform.

 

AtW

 

Helt enig der. Det originale Deus Ex var så genialt, at det er et av veldig få spill jeg antakelig har spilt gjennom bortimot 20 ganger. Oppfølgeren var langt fra så bra, men det ble da spilt det også. Human revolution var også et særdeles bra spill, og det er selvsagt flott å se at det kommer mer, men håper virkelig du ikke får rett i dette.

Lenke til kommentar

Dritt. Jeg kan ikke fordra slik innblanding av andre medier, der man plutselig går glipp av vesentlig deler av plottet bare fordi man "kun" spiller på sin egen plattform.

 

AtW

 

Enig med deg der, men frykter ikke for mye. Har ikke hatt noe problem med å forstå handlingen i serien så langt, og jeg har kun spilt spillene. Det finnes tross alt allerede en haug med bøker ol til universet, og jeg tror de bare har planer om å forstørre dette, noe som er helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare PR-svada som ikke sier så mye, men som regel så betyr det at vi ikke har godt nytt i vente. Det hadde vært årleit med flere spill som var knyttet omtrent like tett sammen som de to første, men dette lukter som en massekommersialisering og fordumming av serien. Blir vel en reboot også, som er litt trist, i og med at universet de har bygget er ganske interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...