Gå til innhold

Her er navnet på neste Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker.

 

Uh...?!

 

Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra?

De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller.

Lenke til kommentar

 

John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker.

 

Uh...?!

 

Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra?

De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller.

Lol, hvilken rolle spiller navnet egentlig i det hele tatt? :p Det er sånne ting som gjør at jeg liker google litt bedre. De gjør til og med sånne tulleting skikkelig :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker.

 

Uh...?!

 

Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra?

De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller.

Jeg har spist alle mine, veldig greit å vite hva de smaker på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"På den juridiske siden fikk Google godkjennelse av Kit Kat-produsent Nestlé til å bruke navnet allerede forrige november, og nå skal de jobbe sammen om å promotere nyheten."

Det faktum at de før har valgt produktnøytrale navn men nå velger KitKat er et tegn på at en slags avtale med mye penger er involvert. Jeg tror neppe at det er Google som har søkt om godkjennelse, jeg tror heller det er omvendt, at KitKat (Nestle, et av verdens største selskap) har kontaktet Google og tilbudt dem en sum for denne sponsoravtalen og at de nå går sammen for å promotere hverandre. Ellers kunne Google fint kalt oppdateringen for wafer biscuit, men det klinger vel ikke like fint. /tinfoilhatday

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

 

 

John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker.

 

Uh...?!

 

Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra?

De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller.

Jeg har spist alle mine, veldig greit å vite hva de smaker på forhånd.

Smakte vel en blanding av, plast, aluminium, gull og kobber. :p

Lenke til kommentar

"På den juridiske siden fikk Google godkjennelse av Kit Kat-produsent Nestlé til å bruke navnet allerede forrige november, og nå skal de jobbe sammen om å promotere nyheten."

 

Det faktum at de før har valgt produktnøytrale navn men nå velger KitKat er et tegn på at en slags avtale med mye penger er involvert. Jeg tror neppe at det er Google som har søkt om godkjennelse, jeg tror heller det er omvendt, at KitKat (Nestle, et av verdens største selskap) har kontaktet Google og tilbudt dem en sum for denne sponsoravtalen og at de nå går sammen for å promotere hverandre. Elelr kunne Google fint kalt oppdateringen for wafer biscuit, men det klinger vel ikke like fint. /tinfoilhatday

 

However, Google told the BBC that it had come up with the idea and that neither side was paying the other.

"This is not a money-changing-hands kind of deal," John Lagerling, director of Android global partnerships, told the BBC.

Instead, he said, the idea was to do something "fun and unexpected".

 

 

http://www.bbc.co.uk/news/technology-23926938

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...