Gå til innhold

Prisene raser på OLED og 4K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kurvet skjerm også en gimmick, eller hjelper det en del på opplevelsen. Husk man kan kurve skjermen både konvekst og konkavt alt etter hva man ønsker å oppnå.

 

Må ikke skjermen vokse seg veldig bred før man får ordentlig glede av den buede formen?

Endret av G
Lenke til kommentar

Harddisk på 16 GB? Tror neppe det produseres slike. Det finnes evt et SD-minnekort eller en minnepinne med slik kapasitet, men harddisk? Tror noen bør sjekke for tyrkflei/google translate/teknologikjennskap.

 

Ref. kilde: "[...]and 16GB of memory for DVR functions."

Memory = Minne.

Harddisk = Hard (Disk) Drive.

 

On topic:

 

Ikke mange timene man får plass til på 16 GB, til og med i 1080p komprimert. Cheap move. De bør heller sløyfe slike latterlige kostnadsposter og legge til de sparte kronene enten i fortjeneste eller en bedre pris til forbrukeren - eksterne harddisker kombinert med kryptering har fungert fint på alskens tv-merker i over ett år nå.

 

Elkjøp Forus har Samsungs massive 4K TV med det finurlige skråstående gulvstativet utstilt. Må si det koster å være kar, den lå på 260 000 kr sist jeg så den XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Prisene raser på OLED og 4K"?

Har aldi sett en 4k skjerm i en butikk før.

 

Ta en tur til Elkjøp på skøyen og se på 65 tommers 4k fra Sony, bare sinsykt rå bildekvalitet som må bare oppleves

 

 

Elkjøp Ullevål hadde en LG 84" 4K sist jeg var der. Fikk helt hakeslepp når jeg så hvor nydelig bilde det var på den. 1080p tv-en som var rett ved så direkte dårlig ut i forhold. Tenker jeg oppgraderer til en ~ 55" OLED 4K om en 3 års tid eller noe.

Lenke til kommentar

Når jeg blir stor skal jeg ha kurvet vegg i stua med innebygget kurvet 65" OLED. Så skal jeg ha kurvet fronthøyttaler innfeldt i veggen under OLED-skjermen. Litt i tvil om front left og front right trenger å være kurvet, men det er nå så inn i vinden at jeg tror jeg skal ha det og. Blir fett! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...