Gå til innhold

Telltale lokker med mer The Walking Dead (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja takk! Mer! MEER!

 

Fikk grøsninger av det forige spillet. Fantastisk. Leser tegneserien nå, ser at mye er hentet derfra. Men who cares? Dette er BRA!

 

Tipper det er en miniepisode, litt i samme lengde som episode 5. For å fortelle en overgangshisorie som gjør oss klar til Sesong 2.

 

Men hva tenker du på, når du sier at mye er hentet fra tegneserien i spillet? Bruk spoiler tag om du svarer.

 

Det eneste som er hentet fra tegneserien er to karakterer som du så vidt møter og ett sted. Men ingen direkte kryssende story line mellom Tegneserien, tv serien og spillet. Men er jo selfølgelig satt til samme verden, hvor de andre seriene ekisterer paralelt. Så slik sett er jo ALT hentet fra tegneserien om du vil.

 

Lykke til med lesinga forresten. Tegneserien er det mest geniale noen gang laget i det formatet :)

Lenke til kommentar

Tipper det er en miniepisode, litt i samme lengde som episode 5. For å fortelle en overgangshisorie som gjør oss klar til Sesong 2.

 

Men hva tenker du på, når du sier at mye er hentet fra tegneserien i spillet? Bruk spoiler tag om du svarer.

 

Det eneste som er hentet fra tegneserien er to karakterer som du så vidt møter og ett sted. Men ingen direkte kryssende story line mellom Tegneserien, tv serien og spillet. Men er jo selfølgelig satt til samme verden, hvor de andre seriene ekisterer paralelt. Så slik sett er jo ALT hentet fra tegneserien om du vil.

 

Lykke til med lesinga forresten. Tegneserien er det mest geniale noen gang laget i det formatet :)

 

Jeg er på bok 7 nå, kjøpte hardback-bøkene. Hittil 8 stk :p Awsome!

 

 

det er vel egentlig ikke så mye spoiler, annet at ting de gjør i tegneserien, f.eks bruke zombie-blod for å komme unna zombier. Bare sånne småting ;) å si at mye var hentet derfra var vel litt å overdrive ja :)

 

Lenke til kommentar

Uff da, håper ikke Telltale begynner å bli stormannsgale og kjører melkekuprinsippet ved første anledning slik som studioer de i utgangspunktet ikke ville assosiere seg med da de startet selskapet.

 

Håper sesong 2 har ordentlig valg og konsekvens denne gangen, og gjerne inkluderer flere gåter, eller i alle fall noe som kan minne om gåter. Frykter de går i samme felle som sist og undervurderer spillerne sine. (Eller kanskje det heller er jeg som overvurderer dem....)

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Uff da, håper ikke Telltale begynner å bli stormannsgale og kjører melkekuprinsippet ved første anledning slik som studioer de i utgangspunktet ikke ville assosiere seg med da de startet selskapet.Håper sesong 2 har ordentlig valg og konsekvens denne gangen, og gjerne inkluderer flere gåter, eller i alle fall noe som kan minne om gåter. Frykter de går i samme felle som sist og undervurderer spillerne sine. (Eller kanskje det heller er jeg som overvurderer dem....)

 

Ja takk til flere gåter, eller i alle fall litt høyere vanskelighets grad. Men uansett tror noe av det som gjorde spillet bra, var at det var godt flyt og historien som drev. For mange vansklige gåter kan ødelegge noe av dette.

 

Absolutt ja tak tile frere og bedre konsekvenser og valg. Men uansett så er ikke dette et must for meg, sesong 1 var mer enn bra nok. Tror det er helt urealistisk og se for meg at det får det til veldig mye bedre. bare ETT stor valg i episode en, ville forgreinet seg over mange episoder. Man måtte altså lage minimum 2 historier til prisen av en. Det har de nok ikke resurser til. Og det var bare ETT valg. Fint slik det var. Små valg, små ringvirkninger. En falsk følelse av å påvirke. Selfølgelig kunne jeg også ønske meg ett spill med mange store valg og en mye mer skreddersydd histore etter mine valg. Men jeg vil mye heller ha 4 sesonger til. Enn en kjempe dyr til. Når historien og spillet forøvrig holder så høy standar som det gjør.

 

hmm... eller hehe når jeg tenker etter hadde den ene super sesongen vært sabla bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...