Gå til innhold

Sniktitt: Tomb Raider (X360, Win, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forhåndbestilt meg PC versjonen for 194kr på amazon.co.uk

Siden dem sier grafikken er bra, er det nok X360 versjonen som er basert på denne sniktitten

 

Hadde vært mye bedre å ha PC til slike sniktitter, for da kan må få bedre resultater angående grafikk, mer responsivt gameplay og høyere FPS :)

 

Men det jeg ikke håper på det blir nok en shoot-fest, jeg vil føle meg desperat, løse gåter og vil utforske grotter osv!

Endret av iToMaN
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Må dessverre påpeke at denne artikkelen var utrolig dårlig skrevet. Føler ikke den når opp til den redaksjonelle kvaliteten Gamer er kjent for, og virket mer som et gjennomsnittlig blogginnlegg.

 

Flust av skrivefeil og dårlig oppbygning av setningene ødelegger hele artikkelen for meg. Biter meg merke i at artikkelen er skrevet på iPad, og det kan jo muligens være forklarende for skrivefeilene.

Lenke til kommentar

Ser at du sammenligner litt med farcry 3, noe jeg har tenkt mye på.

 

I utgangspunktet var jeg positiv til revamp av tomb raider, selv om det hadde blitt et middelmådig spill så jeg på det som noe positivt, men så kom far cry 3.

Seff er FC3 en annen sjanger, men det gjør mye av det samme som tomb raider lover. Og det gjøre det bra, veldig bra, faktisk så bra at jeg er nå bekymra for tomb raider.

 

Jeg kan ikke unngå å sammenligne Lara Croft med Jason Brody, og jeg hater Jason for alt han er og står for...men hva hvis det viser seg at Jason er den som gir meg den beste opplevelsen, hva om Lara ikke er alt jeg håpet på.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge lengtet etter å få servert en historie om en menneskelig helt, som faller, tabber seg ut, gråter, viser svakheter og vurderer å gi opp, noe jeg heldigvis vil få sjangsen til å se i Mars.

Jason Graves (Dead Space, Alpha Protocol m.fl) scorer soundtracket.

Mass Effect 3 var en emosjonell og atmosfærisk opplevelse i episk proporsjon, og jeg håper dette blir min neste av den type

Lenke til kommentar

Eller steam salg ;)

 

Ser intressant ut. Lurer på hvor dristige de har vært med story og endre konseptet. Jeg håper dette spillet blir det Farcry 3 ikke ble, fokus på ren overlevelse, at man faktisk må jakte etter mat (og ikke bare i en engangssituasjon) og at det er vanskelig.

 

Siden dem sier grafikken er bra, er det nok X360 versjonen som er basert på denne sniktitten

 

Hadde vært mye bedre å ha PC til slike sniktitter, for da kan må få bedre resultater angående grafikk, mer responsivt gameplay og høyere FPS :)

 

 

Skulle akkurat til å si det samme. Håper virkelig det ser bedre ut på PC for enkelte elementer av disse screenshottene var grelle.

 

Kan bare si en ting. Som PC gamer GLEDER meg til neste gen konsoller kommer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

*Ett vakkert bilde ble postet*

 

Nakenbileta kan de ta i Off-Topic. Eit par innlegg er fjerna.

 

Oh my, noen må ha stått opp på det amerikanske beinet...

Californication S05E07 @ 00:18:34 gjør samme nytten.

 

 

Litt mer on-topic, er Tomb Raider å anbefale for kjøp til PC? For meg så ser det spennende ut, men en ting jeg er redd for er at det er mange scriptede hendelser. Et overlevelsesspill er ikke spennende hvis man forstår på forhånd hva som vil skje.

Eksempel: man står på toppen av en bratt bakke som man må klatre ned. På toppen av bakken står det et flyvrak som er på nippet til å skli utfor - nevnte fly sklir såklart ikke utfor før man har kommet seg et stykke ned i bakken, og man må da på ekstremt vis klare å unngå å bli truffet av nevnte fly.

 

Jeg så et par trailere/gameplay-videoer av Tomb Raider på Youtube, og jeg fikk litt følelsen fra når jeg nylig spilte Half-Life 2 EP2: man går (OK, kjører) stille og rolig bortover, lukter på blomstene og hilser på biene...and suddenly all hell breaks loose! Som forventet. Intenst, men kjedelig, da det ikke kom overraskende.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

*Ett vakkert bilde ble postet*

 

 

 

Oh my, noen må ha stått opp på det amerikanske beinet...

Californication S05E07 @ 00:18:34 gjør samme nytten.

 

 

Har vel mindre å gjøre med at man ikke tåler å se ett par fine pupper og mere å gjøre med at folk kanskje ikke nødvendigvis vil få slikt på skjermen alle steder de surfer, og derfor ikke ønsker slikt i en tråd som ikke omhandler det.

 

AtW

Lenke til kommentar

@ ATWindsor

Sant nok - ved nærmere ettertanke ville ting antageligvis ha kommet fort ut av kontroll uten moderering av bilder uten direkte sammenheng. Pene pupper uansett, though.

Jeg burde kanskje ha lagt til en smiley eller en [sarkasme][/sarkasme]-tag for å illustrere at det ikke var alvorlig ment. :)

 

 

Menneh, jeg lurer på å bind "MOUSE1" "buy_PCCDTOMBRCOL 1" på elkjøp.no til 649kr.

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac/PCCDTOMBRCOL/tomb-raider-collector-s-edition-pc

 

...nå har jeg aldri hatt noe forhold til Tomb Raider-spillene tidligere, så er det et spill verdt å bruke penger på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...