Gå til innhold

Her er Samsungs mystiske nye TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg går ut fra (og håper) at den ramma kun er for å vise den frem på scenen.

 

Ifølge artikkelen

 

"Samsung har nemlig tenkt nytt når det kommer til design. Deres nye Ultra HD-TV har nemlig en stålramme rundt seg som holder TV-en et godt stykke over bakken. Rammen har de stappet full av en rekke høyttalere, noe som ifølge Samsung selv vil gi en fantastisk god lyd."

Lenke til kommentar

Den dual view funksjonen på OLEDen høres nok bra på papiret. Men vil kun fungere på Riks-TV her hjemme siden alle andre leverandører krever ekstern dekoder.

 

CanalDigital tilbyr CAM for både kabel og parabol-kundene sine. Så det begrenser seg ikke bare til RiksTv.

 

Når det er sagt så burde snart de andre leverandørene komme etter med mulighet for CAM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror kanskje det er noe av det dummeste jeg har sett. Folk vil jo ikke sitte høyere enn skjermen, så da vil skjermen aldri være parallell med stativet den sitter fast i. Flyten er ødelagt og det ser egentlig bare ut som noe en sveiser lagde som første prosjekt som lærling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pirkerne med sine surmagrede kommentarer tiltrekkes selvfølgelig som fluer til en bæsj. De øser villig av sin visdom. Om bare disse selskapene hadde hørt på deres pessimistiske rabuleringer. "Det var stygt!", "Den der designen vil ikke funke fordi... bla bla bla", "Dette flopper pga bla bla bla", "JEG ser ikke helt poenget med..".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte kommentarene om stygge sveiser.

For å være dønn ærlig trenger man ganske gode nærbilder av selve sveisene for å kunne analysere om sveisene er dårlige :p

 

Men fra pisspreik og over til noe relevant for artikkelen i seg selv.

 

Selve TVen ser bra ut.

Men jeg håper de gjør den der ramma optional, slik at de som vil ha høytalere kan bruke den, og de som vil henge den på veggen uten høytalere kan gjøre det.

Kanskje henge på veggen med ramma rundt også, slik at man bare tar bort bakstøtta om noen vil det....

Valgmuligheter er jo alltid bra :D

 

Jeg sliter med å finne erstattning for min 4 år gamle LCD skjerm.

Har noen veldig spesielle krav siden jeg har bygga en veggseksjon med TV i.

TVen kan bare være 120cm brei.

Den skal henge på veggen.

Den kan godt komme uten høytalere, som uansett har så ræv lyd at jeg ikke hadde klart å bruke dem.

Det hadde vært en kjempefordel om den ikke støttet det der jævla cam greiene til Riks-TV ut av boksen....

For da må jeg begynne å betale TV lisens.

Jeg bruker heller egen PC enn smartfunksjonene til de som leverer det som i utgangspunktet skal være en monitor....

Jeg har i dag ingenting som tar inn TV signaler, jeg bruker skjermen min til BD, Nintendo og PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Samsung har nemlig tenkt nytt når det kommer til design. Deres nye Ultra HD-TV har nemlig en stålramme rundt seg som holder TV-en et godt stykke over bakken.

 

Vi har da vegger til sånt. Denne bør de selge også uten tørkestativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...