Gå til innhold

Her er Samsungs mystiske nye TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte kommentarene om stygge sveiser.For å være dønn ærlig trenger man ganske gode nærbilder av selve sveisene for å kunne analysere om sveisene er dårlige :pMen fra pisspreik og over til noe relevant for artikkelen i seg selv.Selve TVen ser bra ut.Men jeg håper de gjør den der ramma optional, slik at de som vil ha høytalere kan bruke den, og de som vil henge den på veggen uten høytalere kan gjøre det.Kanskje henge på veggen med ramma rundt også, slik at man bare tar bort bakstøtta om noen vil det....Valgmuligheter er jo alltid bra :DJeg sliter med å finne erstattning for min 4 år gamle LCD skjerm.Har noen veldig spesielle krav siden jeg har bygga en veggseksjon med TV i.TVen kan bare være 120cm brei.Den skal henge på veggen.Den kan godt komme uten høytalere, som uansett har så ræv lyd at jeg ikke hadde klart å bruke dem.Det hadde vært en kjempefordel om den ikke støttet det der jævla cam greiene til Riks-TV ut av boksen....For da må jeg begynne å betale TV lisens.Jeg bruker heller egen PC enn smartfunksjonene til de som leverer det som i utgangspunktet skal være en monitor....Jeg har i dag ingenting som tar inn TV signaler, jeg bruker skjermen min til BD, Nintendo og PC.

 

Den er en tv og er beregnet brukt som en TV

At du vil bruke den kun som skjer må du bare ta på din kappe

Lenke til kommentar

er bilder av den med en normal fot....

F8000 ja, men ikke S9000. Får nå håpe at den kommer uten også.

 

Rammen skulle være full av høyttalere som skulle lage en helt awsome opplevelse? Tv'n min henger på veggen. Bruker eksterne høytalere. Under tv'n vil jeg ha en tvbenk (selv om det ikke står en tv oppå den). Må ha et møbel å ha reciever/forsterker/getboks/xbox/blueray/ja-til-og-med-modem-og-ruter!

 

Er nok uansett over budsjettet mitt, men den ramma? Neitakk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...