Gå til innhold

Ny rekord for Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske EA kunne innse at det digitale spillbutikk-slaget er tapt, og begynne å samarbeide med Steam igjen. Origin er hovedgrunnen til at jeg ikke har skaffet meg Battlefield 3 eller Mass Effect 3 enda.Brukerne vil ha alt på ett sted!

 

Jeg er enig i det, hvis spillet ikke skal være på steam så får de heller være uavhengige av en digital butikk, jeg orker ikke å ha så mange forskjellige brukere overalt. Savner tiden da man kjøpte spillet, installerte ved å bruke en CD-nøkkel under installasjonen, og dett var dett. Ingen online-DRM eller krav om å registrere en bruker. Var også enklere å låne bort spill til venner da. Derfor jeg nå helst foretrekker konsoll, men ryktene sier jo at neste generasjon vil få lignende løsninger ...

Lenke til kommentar

For meg er det nok Steam som gjelder. Kjøper så og si aldri spill i boks lenger. Eneste konkurrenten Steam har i dag, det er GOG. Noen spill foretrekker jeg å kjøpe der, primært fordi de er DRM-fri, og GOG har jo også mange gamle klassikere, som neppe noen gang vil komme på Steam.

 

Så jeg tror den overskuelige framtida er ledet av Steam og GOG, det blir ikke enkelt å ta marked fra noen av dem, til det er de alt for godt etablert allerede.

Lenke til kommentar

Ja jeg var en av de som belastet serverne til steam i helgen. Kjøpte 6 spill til meg selv og 2 til som jeg skal gi i julegave :) Rask, billig (når det er tilbud) og velfungerende tjeneste så det er absolutt ikke aktuelt for min del å gå for piratvare.

 

Er enig at det er litt plagsomt at EA kun selger de nyere spillene gjennom origin siden det er enklere å ha alt på samme sted. Har også benyttet meg til av gamestop sin nettbutikk, man får jo da spillene på steam. Har ikke kjøpt noe på gog enda pga prisene på det jeg har vært interessert i alltid har vært lavere på steam, men dersom prisen er noenlunde lik så går jeg nok for gog pga bedre vilkår :)

 

Edti: Noe som plager meg mer enn origin er dog tøvet som windows live og ubisoft sin variant (husker ikke navnet), da i spill som er singelplayer :|

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Skulle ønske EA kunne innse at det digitale spillbutikk-slaget er tapt, og begynne å samarbeide med Steam igjen. Origin er hovedgrunnen til at jeg ikke har skaffet meg Battlefield 3 eller Mass Effect 3 enda.

 

Brukerne vil ha alt på ett sted!

 

Nye EA/DICE spill er ikke noe å stå etter uansett. http://www.planetside2.com banker BF3 i "battlefield" feeling, teamplay og mapsize.

 

Dagens tilbud som har 28 timer igjen. Har et utilgjengelig spill nederst til høyre hvilket spill er det? Noen måte å finne det ut?

 

Under "Today's Deals"? Sonic Generations for 7.49€

Lenke til kommentar
Dagens tilbud som har 28 timer igjen. Har et utilgjengelig spill nederst til høyre hvilket spill er det? Noen måte å finne det ut?
Kan du ikke spørre i en litt mer relevant tråd? men det er vel bare en glitch, prøv å reloade, sånn som skjer avogtil når de oppdaterer tilbudene.AtW

 

Faktisk så nevner de høst salget i denne artikkelen så jeg lurte bare på hva det var som var utilgjengelig og om det fantes en måte å finne det ut på.

(Står utilgjengelig i min region)

 

Under "Today's Deals"? Sonic Generations for 7.49€

Det er ikke den, hos meg ser jeg enda en boks til høyre som det står utilgjengelig.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Faktisk så nevner de høst salget i denne artikkelen så jeg lurte bare på hva det var som var utilgjengelig og om det fantes en måte å finne det ut på.

(Står utilgjengelig i min region)

 

 

Det er ikke den, hos meg ser jeg enda en boks til høyre som det står utilgjengelig.

 

Det er en egen tråd for steam-tilbud, den er langt mere egnet for slike spørsmål enn denne.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...