Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Black Ops II (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipoengsystemet er interessant som konsept, men det hadde passa mykje betre i ein MP-setting kor det faktisk er ulike lagroller. Her kjem jo uansett poenget med klassen du designer til å vere ein variant av "best til å skyte/sprenge/stikke andre folk", fordi det ikkje finst lag- eller supportsentriske roller i CoD-MP. Kan jo alltids satse på at neste Battlefield-iterasjon skamløst kopierer.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

"Dermed blir det mer attraktivt å faktisk jobbe for å nå ditt lags mål, i stedet for bare å spille enhver spillmodus som om det kun gjelder å bødle flest mulig. Spillere som ikke lar seg engasjere av spillmodusens faktiske mål, som for eksempel å ta fiendens flagg eller sprenge fiendens base, har vært et iherdig problem siden seriens reinkarnasjon i 2007. Nå ser det ut til at Treyarch har funnet motgiften."

 

Eh. Det samme systemet med pointstreaks istedenfor killstreaks er allerede implemert i fjorårets utgave, nemlig CoD: MW3. Treyarch har ikke funnet motgiften, de har kopiert den.

Lenke til kommentar

Husker Chopper Gunner i MW2 rett etter release. Alle valgte AC-130 da det var den som var promotert, så valgte jeg chopperen tilfeldig, fy faen det var slakt... Håper på bedre "stabilitet" på våpen etc.

 

Tror ingenting slår CoD4 og dens utgivelse. WaW og CoD4 er tidenes call of duty spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Dermed blir det mer attraktivt å faktisk jobbe for å nå ditt lags mål, i stedet for bare å spille enhver spillmodus som om det kun gjelder å bødle flest mulig. Spillere som ikke lar seg engasjere av spillmodusens faktiske mål, som for eksempel å ta fiendens flagg eller sprenge fiendens base, har vært et iherdig problem siden seriens reinkarnasjon i 2007. Nå ser det ut til at Treyarch har funnet motgiften."Eh. Det samme systemet med pointstreaks istedenfor killstreaks er allerede implemert i fjorårets utgave, nemlig CoD: MW3. Treyarch har ikke funnet motgiften, de har kopiert den.

 

Mest patetiske kommentaren jeg har lest, NOENSINNE!

 

MW3 har ikke et pointsystem på killstreaks, dreper du en fiende er du ett hakk nærmere killstreaken din, som han skrev her i artikelen, er det ikke lenger sånn, i black ops 2 har du mer en bar som må fylles med points, og alle vet at "objectives" gir langt mer poeng enn å drepe fiender, så nei det er ikke kopiert, heller langt forbedret, at de satser på e-sport er også veldig veldig positivt, way to go!

Lenke til kommentar

Tror ingenting slår CoD4 og dens utgivelse. WaW og CoD4 er tidenes call of duty spill.

 

CoD 1.

 

Alt etter CoD 2 var dritt.

 

Har ikke prøvd, men likte meget godt 4'ern :)

4'ern (MW) var jo nettopp det som pustet liv inn i en døende serie igjen. Og med Black Ops fikk endelig Treyarch vist at de også klarte å lage et bra COD.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
"Dermed blir det mer attraktivt å faktisk jobbe for å nå ditt lags mål, i stedet for bare å spille enhver spillmodus som om det kun gjelder å bødle flest mulig. Spillere som ikke lar seg engasjere av spillmodusens faktiske mål, som for eksempel å ta fiendens flagg eller sprenge fiendens base, har vært et iherdig problem siden seriens reinkarnasjon i 2007. Nå ser det ut til at Treyarch har funnet motgiften."Eh. Det samme systemet med pointstreaks istedenfor killstreaks er allerede implemert i fjorårets utgave, nemlig CoD: MW3. Treyarch har ikke funnet motgiften, de har kopiert den.
Mest patetiske kommentaren jeg har lest, NOENSINNE!MW3 har ikke et pointsystem på killstreaks, dreper du en fiende er du ett hakk nærmere killstreaken din, som han skrev her i artikelen, er det ikke lenger sånn, i black ops 2 har du mer en bar som må fylles med points, og alle vet at "objectives" gir langt mer poeng enn å drepe fiender, så nei det er ikke kopiert, heller langt forbedret, at de satser på e-sport er også veldig veldig positivt, way to go!

 

andyness tar ikke helt feil. Du får faktisk et ekstra "killstreak Point" ved for eksempel å ta et over et punkt i Domination. Men det er ikke nok, ganske enkelt fordi risikoen er for stor om du ikke bryr deg om annet.

 

BF gjør dette bedre. Til og med gode gamle Opperation Flashpoint gjorde dette bedre (mimre) der du fikk poeng for alt en soldat som du fløy inn med helikopter klarte å utrette etc.

 

Blir spennende å se hvordan dette blir i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...