Gå til innhold

«Durango» solgt på eBay (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes denne saken virker litt spesiell; jeg vil tro at Microsoft har stålkontroll på hvem de har delt ut slike utviklingssett til og at det selvfølgelig er strengt forbudt i henhold til avtale mellom dem og utviklere å dele noen som helst info om det.

 

At de i tillegg er merket både fysisk og i programvaren med hvem som har fått tildelt hvert enkelt sett er vel også en selvfølge - noen kommer til å få svi skikkelig hvis dette er et ekte utviklersett.

 

Det kan jo være at dette er en eldre utgave som ikke er 'gyldig' lenger og ikke dermed representerer det utviklingssettet som er tilgjengelig pr. i dag.

Endret av Schnapps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er Sony som har kjøpt den? :p

At utviklerutgaven finnes er jo mer eller mindre bekreftet. Spørsmålet er om dette faktisk er en.

 

I mellomtiden velger jeg å ta dette med et lastebillass med salt.

For alt jeg vet kan det være en slags pr. avansert kampanje for å holde interessen rundt Xbox720 oppe.

I såfall fungerer det, for en hører mye om Xbox720 (Durango) og ingenting om PS4. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bekreftet at den skal hete Xbox720? Husker jeg så Xbox 720 "reklame" i en film (Reel Steal eller noe sånt)

Nei, det er langt fra bekreftet. Men "alle" sier Xbox720 fordi det er et navn folk kjenner mer til fremfor Durango. Og Xbox360 2 høres bare rart ut.

 

Jeg tror at den reklamen i Real Steel rett og slett var en måte for Microsoft å teste mottakelsen for navnet Xbox720.

Så du skal vel ikke helt se bort ifra at den til syvende å sist vil hete Xbox720.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PT sine kilder i Microsoft sier at den ikke kommer til å hete 720, faktisk så hater de det navnet og det gir absolutt ingen mening.

Hmm.. Syns det klinger relativt bra jeg. Hvorfor trenger det å gi mening?

720 er jo det dobbelte av 360. Er ikke det bra nok da?

Hvis dette stemmer så blir det vel hetende Xbox8 eller noe da, for å koble det til resten av 8 produktene deres. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...