Gå til innhold

«Durango» solgt på eBay (X360)


Anbefalte innlegg

Xbox 720? Den lave HD-oppløsningen? Aldri i verden. Jeg kan garantere at Xbox 720 ikke blir navnet MS faller ned på.Xbox 8 derimot, det er mer sannsynlig og sammenfaller bra med Windows 8 og Windows Phone 8.

 

Men høres fryktelig dølt ut når det ikke finnes sju andre xbox-er.

 

Det var ikke 359 Xboxer før 360en heller ;)

Windows har hoppet mye fram og tilbake mellom NT-baserte kernels og DOS/9x-basert og man skal regne ganske kreativt for å få Windows 7 til å bli den 7-ende releasen så tallene er nok ikke nødvendigvis satt i stein.

 

Xbox 8 kan MS dra av uten problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 ble ikke hetende Xbox 2 heller, ei heller er den Xbox nummer 3. 3-tallet i 360 var vel muligens pga. de tre CPU-kjernene? Hvor de hentet 60 fra har jeg ingen andre spekulasjoner om enn at "360" passet godt med LED-ringen i front...?

 

Med det sagt tenker jeg det er rart om MS bruker 720 på neste Xbox, men jeg tror heller ikke det er helt usannsynlig.

Lenke til kommentar

Xbox400, for som vi alle vet tar hardcore gutta og bruker et 400 grader i en sirkel ;)

 

Bullshit, ekte mannfolk bruker radianer! Xbox 2π!

 

Først og fremst: imperialistiske svin! Det metriske systemet kommer til vinne til slutt.

 

for det andre vil ikke Xbox 2π være den xboxen vi har i dag? Her har vi vel et typisk eksempel på hvor dårlig dette systemet er, så komplisert at selv dets støttespillere ikke forstår det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...