Gå til innhold

– Assassin's Creed III funker best med kontroller (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AC-spela har jo aldri vore særleg KB/M-venlege. Seksjonane med fastlåst kamera gjer mangelen på ei analog pinne til eit reelt problem, så dette er jo ikkje eigentleg noko nytt. Det er ikkje som om AC3 ikkje kjem med støtte for mus og tastatur; så om du ikkje har ein Xbox/PS3-kontroll å plugge i, eller berre føretrekk å spele tastatur, så gjer du det.

 

Heile denne saken får eit stort skuldertrekk frå meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noe bullshit! Hva faen for en kontroll skal jeg bruke da? Bare koble til min trådløse PS3 kontroller i pcen? Dude, comon!

 

Eller koble USB'en til og late ned drivere, eller en xbox stikke, eller kjøpe en billig USB kontroller.

Men AC funker faktisk veldig bra med håndkontroller, men ikke nødvendigvis bedre.

 

 

Lenke til kommentar

Ubisoft : Hva har vi egentlig ikke sagt om dem allerede?

Må jo snart bli verdens mest hatede selskap?

 

– Jeg tror at dersom du ønsker å spille på PC og du vil spille Assassin's Creed, ja, da har du en håndkontroller.

 

Nei jeg har faktisk ikke det og har personlig sluttet å spille alle Ubisoft spill etter at dere innførte drm i spillene som faktisk ikke fungerer som den skal for meg pga mobilt bredbånd.

Det er bra at Ubisoft ikke har noe problem med å vise fram hvor lite glad de er i spillerne som kjøper spillene fra dem.

 

Edit : Dedikert pc håndkontroller.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Skjønner godt dem anbefaler bruk av en håndkontroller, det er helt for j*vlig å spille slike spill med mus&tastatur, har prøvde å spille Skyrim med dette også og var like før jeg regelrett knuste det forbanna tastaturet her om dagen.... :D

 

Skyrim fungere jo fint på mus og tastatur da... WASD for å bevege seg, 1-9 for favoritter (eventuelt Q) også videre...

Lenke til kommentar

Skjønner godt dem anbefaler bruk av en håndkontroller, det er helt for j*vlig å spille slike spill med mus&tastatur, har prøvde å spille Skyrim med dette også og var like før jeg regelrett knuste det forbanna tastaturet her om dagen.... :D

 

Skyrim fungere jo fint på mus og tastatur da... WASD for å bevege seg, 1-9 for favoritter (eventuelt Q) også videre...

 

Skifte våpen,magi osv og spesielt i kamp fikk det til å nesten rable for meg ihvertfall, hjalp jo heller ikke at en følte seg som en sumobryter på stylter under kamp heller. Må være det mest oppskrytte bugga spillet på flere år for min del.

 

Men smaken er som baken..

Lenke til kommentar

Latterlig! Rart å se et selskap som er så redd for å miste salgstall på grunn av pirat og bruktsalg, velger å prompe så mye fra munnen

 

Har aldri boikottet ubisoft., tross alt, noen serier eg har fulgt siden eg startet å spille, da pc style!

 

Kommer aldri til å sitte forran pc`en med playcube kontroller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...