Gå til innhold

– Assassin's Creed III funker best med kontroller (PC)


Anbefalte innlegg

Så det betyr egentlig at konsollmarkedet er større enn pc-markedet for spilling? Hvorfor produserer spillutviklerne spill til PC, der fortjenesten er mindre ift. konsoller? Er det for å holde på sine "en million" lojale spillere framfor å kapre "mange" andre potensielle konsollgamere? Hvis de velger det førstnevnte så tjener de mindre penger på å produsere spill, bortsett fra MMO og andre spill der det kreves å betale en fast avgift i året eller måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Snip-

 

Du må for all del ikke tro at alle de ti millioner som spiller World of Warcraft er gamere (..)

 

-Snip-

 

Jeg skal fortelle deg hvorfor, det er enkelt og greit fordi at de fleste som ønsker å spille kjøper en konsoll, og dekker et helt annet bruksområde med PCen sin.

 

-Snip-

 

 

Du er ikke lenger kvalifisert til å delta i en slik diskusjon som denne. Du har fram til nå konstatert at PCer kun har andre bruksområder enn spilling til tross for det faktum at PCer er flere generasjoner foran konsoller med tanke på gaming og på alle måter er bedre enn konsoller (ja på absolutt alle måter). I tillegg så skriver du at de som spiller WoW ikke er gamere. Gratulerer med å framstå som en total idiot noob.

 

Så det betyr egentlig at konsollmarkedet er større enn pc-markedet for spilling? Hvorfor produserer spillutviklerne spill til PC, der fortjenesten er mindre ift. konsoller? Er det for å holde på sine "en million" lojale spillere framfor å kapre "mange" andre potensielle konsollgamere? Hvis de velger det førstnevnte så tjener de mindre penger på å produsere spill, bortsett fra MMO og andre spill der det kreves å betale en fast avgift i året eller måneden.

 

Nei, PC markedet som en helhet er større som jeg gav en kilde til tidligere:

 

pcgaming610.jpg

 

http://pcgamingallia...-in-pc-gaming-s

Endret av Symmetrical
  • Liker 2
Lenke til kommentar

-Snip-

 

Du må for all del ikke tro at alle de ti millioner som spiller World of Warcraft er gamere (..)

 

-Snip-

 

Jeg skal fortelle deg hvorfor, det er enkelt og greit fordi at de fleste som ønsker å spille kjøper en konsoll, og dekker et helt annet bruksområde med PCen sin.

 

-Snip-

 

 

Du er ikke lenger kvalifisert til å delta i en slik diskusjon som denne. Du har fram til nå konstatert at PCer kun har andre bruksområder enn spilling til tross for det faktum at PCer er flere generasjoner foran konsoller med tanke på gaming og på alle måter er bedre enn konsoller (ja på absolutt alle måter). I tillegg så skriver du at de som spiller WoW ikke er gamere. Gratulerer med å framstå som en total idiot noob.

 

Så det betyr egentlig at konsollmarkedet er større enn pc-markedet for spilling? Hvorfor produserer spillutviklerne spill til PC, der fortjenesten er mindre ift. konsoller? Er det for å holde på sine "en million" lojale spillere framfor å kapre "mange" andre potensielle konsollgamere? Hvis de velger det førstnevnte så tjener de mindre penger på å produsere spill, bortsett fra MMO og andre spill der det kreves å betale en fast avgift i året eller måneden.

 

Nei, PC markedet som en helhet er større som jeg gav en kilde til tidligere:

 

pcgaming610.jpg

 

http://pcgamingallia...-in-pc-gaming-s

 

Prøv å svar på posten min i stedet for å fremstå som en kunnskapsløs kverrulant. Er det bedre om jeg sier kjernespiller? Poenget mitt er at du kan markedsføre spill som Battlefield, COD, Assassin's Creed, Mass Effect osv. til langt under halvparten av de som spiller World of Warcraft. De aller fleste som spiller det spillet har ikke interesse av å spille noe annet, og bruker først og fremst spillet som et glorifisert chatroom.

 

Igjen oppforder jeg deg til å svare på den forrige posten min. Spesielt er jeg interessert i høre hva du har å si angående salgstallene til The Witcher 2, Battlefield 3, Dragon Age: Origins, Crysis 1 og 2. Har forøvrig aldri sagt at PC ikke kan brukes til spilling, har bare sagt at det er minoriteten som bruker den til det.

 

Forøvrig er det flaut å se hvor sint og oppspillet du åpenbart blir av denne diskusjonen. Hvis du ikke innser at konsoller har noen områder som er mer optimale enn PC, er du vel en såkalt fanboy. Videre kan jeg bare anta at du er omlag 12-14 år siden du bruker et uttrykk som "noob".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke innser at konsoller har noen områder som er mer optimale enn PC, er du vel en såkalt fanboy.

 

For å simplifisere dette for deg slik at du forstår så har jeg alle de mest kjente konsollene som kan kjøpes. Alt fra super nintendo helt til Xbox 360 og PS3. Jeg har også flere hundre eksklusive spill for konsoller slik som Xbox 360 og PS3, PS2, PS1, osv..

 

Med andre ord så har jeg spillkunnskaper som strekker seg over de fleste plattformene inkludert PC hvorav det ikke er noen tvil om hvilken plattform som er av høyest kvalitet og har mest funksjonalitet og potensial.

 

Konklusivt så er dette fordelene med en PC:

 

- Kan brukes med TVer og støtter ekstreme resolusjoner

- Kan bruke trådløse kontrollere som er bedre enn de diverse konsoll-kontrollene

- Billigere spill dersom man kjøper digitalt

- Mye bedre grafikk en konsoller (som alltid kan videre forbedres gjennom programmer og mods samt tweaking av config filer)

- Mye bedre lydkvalitet ved bruken av kraftige lydkort som er bedre enn konsoller (for de som er spesielt interessert i slikt)

- Mye høyere FPS som resulterer i en bedre spillopplevelse (120 FPS på en 120Hz er helt utrolig)

- Grafikkinnstillingene kan konfigureres

- Mye bedre nettverkskontrollere for online-spilling, streaming av filmer og diverse

- Mange gratis spill

- Kinect kommer til PC og det finnes PS-move lignende utstyr for PC.

 

I tillegg til å være en bedre spillplattform enn konsoller så kan PCer også:

 

- Brukes til arbeid

- Brukes i sosiale sammenhenger slik som Skype, Msn og dette forumet

- Multitaske

- Osv..

 

I forbindelse med dette så kan PCer gjøre alt det konsoller kan men mye bedre og av en lagt høyere kvalitet. I tillegg til dette så kan også PCer gjøre andre ting slik som nevnt tidligere.

 

Konsoller har ingen områder som er mer optimale enn PCer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

-Snip-

 

Du må for all del ikke tro at alle de ti millioner som spiller World of Warcraft er gamere (..)

 

-Snip-

 

Jeg skal fortelle deg hvorfor, det er enkelt og greit fordi at de fleste som ønsker å spille kjøper en konsoll, og dekker et helt annet bruksområde med PCen sin.

 

-Snip-

 

 

Du er ikke lenger kvalifisert til å delta i en slik diskusjon som denne. Du har fram til nå konstatert at PCer kun har andre bruksområder enn spilling til tross for det faktum at PCer er flere generasjoner foran konsoller med tanke på gaming og på alle måter er bedre enn konsoller (ja på absolutt alle måter). I tillegg så skriver du at de som spiller WoW ikke er gamere. Gratulerer med å framstå som en total idiot noob.

 

Så det betyr egentlig at konsollmarkedet er større enn pc-markedet for spilling? Hvorfor produserer spillutviklerne spill til PC, der fortjenesten er mindre ift. konsoller? Er det for å holde på sine "en million" lojale spillere framfor å kapre "mange" andre potensielle konsollgamere? Hvis de velger det førstnevnte så tjener de mindre penger på å produsere spill, bortsett fra MMO og andre spill der det kreves å betale en fast avgift i året eller måneden.

 

Nei, PC markedet som en helhet er større som jeg gav en kilde til tidligere:

 

pcgaming610.jpg

 

http://pcgamingallia...-in-pc-gaming-s

Ja... Selvfølgelig så er ikke kilden din troverdig. En pro-PC-nettside kommer med slike opplysninger for fremme PC-gamers meninger. Hvordan kan PC være det største markedet for spill når vi ser tydelig at reklamene for spill er preget av konsoller, og at PC-spill koster vanligvis billigere enn konsoller?

Jeg er også enig med sthusbys påstander om at multiplatformsspill selger mer hos konsoller enn pcer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja... Selvfølgelig så er ikke kilden din troverdig. En pro-PC-nettside kommer med slike opplysninger for fremme PC-gamers meninger. Hvordan kan PC være det største markedet for spill når vi ser tydelig at reklamene for spill er preget av konsoller, og at PC-spill koster vanligvis billigere enn konsoller?

Jeg er også enig med sthusbys påstander om at multiplatformsspill selger mer hos konsoller enn pcer.

 

Jeg bryr meg fint lite om du er enig med en konsoll-fanboy som mangler spillkunnskaper. Hva med IGN som er den største spillsiden på nettet. Stoler du på dem?

 

Per the press release put out today by the organization, PC game sales have risen globally by 15% year-over-year in 2011, reaching a record $18.6 billion. Also noted is the continued growth of the PC games market in China, whose year-over-year growth hit 27%, or $6 billion.

 

Kilde:

http://pc.ign.com/ar.../1220114p1.html

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja... Selvfølgelig så er ikke kilden din troverdig. En pro-PC-nettside kommer med slike opplysninger for fremme PC-gamers meninger. Hvordan kan PC være det største markedet for spill når vi ser tydelig at reklamene for spill er preget av konsoller, og at PC-spill koster vanligvis billigere enn konsoller?

Jeg er også enig med sthusbys påstander om at multiplatformsspill selger mer hos konsoller enn pcer.

 

Jeg bryr meg fint lite om du er enig med en konsoll-fanboy som mangler spillkunnskaper. Hva med IGN som er den største spillsiden på nettet. Stoler du på dem?

 

Per the press release put out today by the organization, PC game sales have risen globally by 15% year-over-year in 2011, reaching a record $18.6 billion. Also noted is the continued growth of the PC games market in China, whose year-over-year growth hit 27%, or $6 billion.

 

Kilde:

http://pc.ign.com/ar.../1220114p1.html

Oja, nå skjønner jeg økningen i pc-markedet. Store deler av økningen skjer i Asia, mens jeg tenke på Europa eller den vestlige verden. Hvis du reiser til Asia, sitter alle og spiller enten CS eller andre gratis MMORPG-spill, men PC-ene de benytter seg av er ikke så fullt like oppdatert og sterke som de i vesten. De bruker gamle slitte PCer og spiller spill som ikke krever veldig mye av PCen. De har heller ikke råd til nye spillkonsoller, og bruker PCen for det den er verdt.

 

Men du må innrømme at andelen av PC-gamere ikke er like stor i Europa som i Asia. Av de jeg kjenner ,som spiller aktivt, er 1/10 PC-gamere.

Lenke til kommentar

På alle konsollplattformene tilsammen.

 

Dette skyldes hovedsakelig av at de har dummet ned spillet for konsoller og gjort et dårlig arbeid med UIen for mus og tastatur. Jeg spiller som oftest med en trådløs kontroller (når jeg ikke spiller online) men nå er det faktisk slik ta de fleste PC-spillere foretrekker mus og tastatur.

 

Edit: Dette gjelder selvfølgelig ikke alle multiplattformspill.

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke innser at konsoller har noen områder som er mer optimale enn PC, er du vel en såkalt fanboy.

 

For å simplifisere dette for deg slik at du forstår så har jeg alle de mest kjente konsollene som kan kjøpes. Alt fra super nintendo helt til Xbox 360 og PS3. Jeg har også flere hundre eksklusive spill for konsoller slik som Xbox 360 og PS3, PS2, PS1, osv..

 

Med andre ord så har jeg spillkunnskaper som strekker seg over de fleste plattformene inkludert PC hvorav det ikke er noen tvil om hvilken plattform som er av høyest kvalitet og har mest funksjonalitet og potensial.

 

Konklusivt så er dette fordelene med en PC:

 

- Kan brukes med TVer og støtter ekstreme resolusjoner

- Kan bruke trådløse kontrollere som er bedre enn de diverse konsoll-kontrollene

- Billigere spill dersom man kjøper digitalt

- Mye bedre grafikk en konsoller (som alltid kan videre forbedres gjennom programmer og mods samt tweaking av config filer)

- Mye bedre lydkvalitet ved bruken av kraftige lydkort som er bedre enn konsoller (for de som er spesielt interessert i slikt)

- Mye høyere FPS som resulterer i en bedre spillopplevelse (120 FPS på en 120Hz er helt utrolig)

- Grafikkinnstillingene kan konfigureres

- Mye bedre nettverkskontrollere for online-spilling, streaming av filmer og diverse

- Mange gratis spill

- Kinect kommer til PC og det finnes PS-move lignende utstyr for PC.

 

I tillegg til å være en bedre spillplattform enn konsoller så kan PCer også:

 

- Brukes til arbeid

- Brukes i sosiale sammenhenger slik som Skype, Msn og dette forumet

- Multitaske

- Osv..

 

I forbindelse med dette så kan PCer gjøre alt det konsoller kan men mye bedre og av en lagt høyere kvalitet. I tillegg til dette så kan også PCer gjøre andre ting slik som nevnt tidligere.

 

Konsoller har ingen områder som er mer optimale enn PCer.

 

Helt utrolig å se på noen som er så trangsynt som deg. For det første må jeg påpeke at jeg er klar over at PC har sine kvaliteter, og det er selvfølgelig et langt bedre alternativ hvis det er grafikk og modifisering som er hovedfokuset ditt.

 

Når det er sagt synes jeg noen av punktene dine er helt idiotiske. For det første har jeg ingen interesse i punge ut 10-15.000 for en maskin som jeg bare kommer til å bruke til spilling. Jeg har en Macbook som dekker alle andre bruksområder. Mange PC-spillere mener det ikke er dyrt å kjøpe en brukbar PC for spilling. Hvis man først skal kjøpe en spill-PC ser jeg ingen grunn til å ikke ta det hele veien og kjøpe det grummeste av det grumme, hvis ikke mister man jo halve vitsen med å kjøpe en spill-PC, nemlig den syke grafikken. Da blir det dyrt. Det blir ikke noe billigere hvis du da skal begynne å kjøpe trådløse kontrollere, skjerm, diverse ledninger. Jeg har ikke engang PC og TV i samme etasje. Da blir det jo ikke noen mulighet for meg å koble den opp mot TV.

 

Du ser ingenting som er bedre med konsoll. Det er jeg fullstendig uenig i.

Hva med litt pilsing og sofaspilling?

Hva med å slippe å tenke på å holde grafikkort, drivere og alt det der oppdatert?

Hva med at det er mye billigere å kjøpe konsollen?

Hva med first-party spill?

 

Du drar inn Kinect i denne debatten. Personlig ville jeg foretrukket å spille Kinect foran den 50 tommers LED TV-en i stuen min i stedet for å stå foran den 20 tommers PC-skjermen min i hjemmekontoret. Det er jo ingen tvil om at konsoller er langt bedre skikket til sosial spilling.

 

Igjen ber jeg deg svare på posten min angående salgstallene til Dragon Age: Origins, The Witcher 2, Battlefield 3, Crysis og Crysis 2. Hvis markedet er så sultent, hvorfor selger da ikke disse spillene? Oppfordrer deg også til å oppføre deg som et normalt menneske. Jeg er faktisk ikke ute etter å plage deg, jeg bare sier det jeg mener. Må være mulig å diskutere uten at du skal oppføre deg som en dritunge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også enig med sthusbys påstander om at multiplatformsspill selger mer hos konsoller enn pcer.

 

Hva mener du her? Mer på hver enkelt konsollplattform, eller mer på alle konsollplattformer tilsammen, enn på PC?

 

AtW

 

Crysis 2 solgte over fire millioner eksemplarer. Skuffende 14 prosent av disse var for PC.

Battlefield 3 solgte to millioner til Xbox 360, halvannen til Playstation 3 og kun en halv million for PC. Disse tallene er etter en uke i salg.

Dragon Age: Origins solgte over halvannen million eksemplarer til Xbox 360, og litt i overkant av en million til PC.

 

Dette er altså alle spill som har hatt PC som hovedplatform i utviklingen. Vil bare anta at trenden er lik for spill som har en konsoll som hovedplatform, som for eksempel Assassin's Creed, som denne tråden i utgangspunktet handler om.

Endret av sthusby
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@sthusby Så det du sa i innlegget med du må bruke 10k-15k på en PC, betyr det at man må ut med 10000-15000kr til PC får å slå dagens konsoller?

 

Man kan lett bygge en PC til halvparten å få bedre grafikk en samtlige spill på konsoller. hint hint Alan Wake til PC var herlig, der har jeg også 1080p på max med fps på 55!

Har ikke angret et sekund på min PC. Nå får jeg alle multiplatts i 1080p pluss 60 FPS og ja jeg kan bruke min X360 kontroller til PC.

 

Viss man kun har konsoller i hode å vil ha digg grafikk, gå for PS3, bare der har jeg spillopplevelser som matcher PC, trenger ikke nevne titlene. Så har man en PC til multiplatts og dems eksklusiver

Prøvde Assassins Creed 2 på PC, funket like bra med tastatur og mus som en X360 kontroller der

 

Dette innlegget ble skrevet fra sofaen med mitt tastatur på en 46 tommers Full HD samt koblet til PCen der :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

 

Jeg forventet alt det du skrev nå ettersom at du har de typiske konsoll-fanboy symptomene.

 

Når det er sagt synes jeg noen av punktene dine er helt idiotiske. For det første har jeg ingen interesse i punge ut 10-15.000 for en maskin som jeg bare kommer til å bruke til spilling.

 

Helt feil. I dag så kan du kjøpe en PC som koster cirka 5000,- kr som kan kjøre de fleste spill på maks med unntaket av de meste krevende spillene. Til tross for dette så kan man også skru ned noen innstillinger hvorav det fortsatt vil se mye bedre ut enn på konsoller.

 

Denne syntes jeg var ganske komisk:

 

Du ser ingenting som er bedre med konsoll. Det er jeg fullstendig uenig i.

Hva med litt pilsing og sofaspilling?

Hva med å slippe å tenke på å holde grafikkort, drivere og alt det der oppdatert?

Hva med at det er mye billigere å kjøpe konsollen?

Hva med first-party spill?

 

- Pilsing og sofaspilling kan du gjøre med PCen. Det er bare å koble den til TVen og bruken en trådløs kontroller slik som Xbox 360-kontrollen eller andre som Logitech F710.

 

- Det er billigere å kjøpe konsollen men det er dyrere å kjøpe spillene. Jeg har kalkulert at man kan spare ganske mye penger over tid ved å kjøpe PC-spill. Det typiske konsollspillet koster cirka 599,- kr ved lansering hvorav PC spillet koster 399,- kr i butikken og 299,- kr digitalt.

 

- Du trenger ikke å holde grafikkortet, driverne og alt annet oppdatert. Men hvis du gjør det så kan du få en god økning av ytelsen over tid men det er ikke et krav. Men dersom jeg skal være pirkete så må man for eksempel oppdatere PS3en i blant for å spille enkelte noen spill..

 

- First-party eller eksklusive spill er grunnen til at man burde ha mange plattformer slik som jeg har.

 

Nå til det mest irriterende som viser at du har absolutt ingen spillkunnskaper:

 

Du drar inn Kinect i denne debatten. Personlig ville jeg foretrukket å spille Kinect foran den 50 tommers LED TV-en i stuen min i stedet for å stå foran den 20 tommers PC-skjermen min i hjemmekontoret. Det er jo ingen tvil om at konsoller er langt bedre skikket til sosial spilling.

 

- Kan brukes med TVer og støtter ekstreme resolusjoner

- Kan bruke trådløse kontrollere som er bedre enn de diverse konsoll-kontrollene

- Billigere spill dersom man kjøper digitalt

- Mye bedre grafikk en konsoller (som alltid kan videre forbedres gjennom programmer og mods samt tweaking av config filer)

- Mye bedre lydkvalitet ved bruken av kraftige lydkort som er bedre enn konsoller (for de som er spesielt interessert i slikt)

- Mye høyere FPS som resulterer i en bedre spillopplevelse (120 FPS på en 120Hz er helt utrolig)

- Grafikkinnstillingene kan konfigureres

- Mye bedre nettverkskontrollere for online-spilling, streaming av filmer og diverse

- Mange gratis spill

- Kinect kommer til PC og det finnes PS-move lignende utstyr for PC.

 

 

I tillegg til å være en bedre spillplattform enn konsoller så kan PCer også:

 

- Brukes til arbeid

- Brukes i sosiale sammenhenger slik som Skype, Msn og dette forumet

- Multitaske

- Osv..

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det dere egentlig krangler om? Herrejesus. Er det noe OVERRASKENDE over at det blir sagt at AC fungerer best med kontroll? Hadde det blitt like mye styr dersom sjefen for FIFA sa at spillet ble best dersom man spilte med kontroll? (PS3/Xbox360)

 

Problemet med mus og tastatur i denne sammenheng er:

Man har knapper for å styre karakteren. Når man skal gå nøyaktig, så er det ikke noe som er bedre enn en analog stikke. På samme måte som at det er udugelig å fly med tastatur.

 

Det er dette som blir sagt i artikkelen, rett og slett at det er bedre å spille med kontroll. Hvorfor det blir kvinet om at PC er en bedre spillplattform, har faktisk ingen verdens ting å si angående hva artikkelen handler om. For ja, man kan ha kontroll på PC også.

Lenke til kommentar

Jeg er også enig med sthusbys påstander om at multiplatformsspill selger mer hos konsoller enn pcer.

 

Hva mener du her? Mer på hver enkelt konsollplattform, eller mer på alle konsollplattformer tilsammen, enn på PC?

 

AtW

 

Crysis 2 solgte over fire millioner eksemplarer. Skuffende 14 prosent av disse var for PC.

Battlefield 3 solgte to millioner til Xbox 360, halvannen til Playstation 3 og kun en halv million for PC. Disse tallene er etter en uke i salg.

Dragon Age: Origins solgte over halvannen million eksemplarer til Xbox 360, og litt i overkant av en million til PC.

 

Dette er altså alle spill som har hatt PC som hovedplatform i utviklingen. Vil bare anta at trenden er lik for spill som har en konsoll som hovedplatform, som for eksempel Assassin's Creed, som denne tråden i utgangspunktet handler om.

 

Solgte hvor da? I fysiske butikker i USA?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Helt utrolig å se på noen som er så trangsynt som deg. For det første må jeg påpeke at jeg er klar over at PC har sine kvaliteter, og det er selvfølgelig et langt bedre alternativ hvis det er grafikk og modifisering som er hovedfokuset ditt.

 

Når det er sagt synes jeg noen av punktene dine er helt idiotiske. For det første har jeg ingen interesse i punge ut 10-15.000 for en maskin som jeg bare kommer til å bruke til spilling. Jeg har en Macbook som dekker alle andre bruksområder. Mange PC-spillere mener det ikke er dyrt å kjøpe en brukbar PC for spilling. Hvis man først skal kjøpe en spill-PC ser jeg ingen grunn til å ikke ta det hele veien og kjøpe det grummeste av det grumme, hvis ikke mister man jo halve vitsen med å kjøpe en spill-PC, nemlig den syke grafikken. Da blir det dyrt. Det blir ikke noe billigere hvis du da skal begynne å kjøpe trådløse kontrollere, skjerm, diverse ledninger. Jeg har ikke engang PC og TV i samme etasje. Da blir det jo ikke noen mulighet for meg å koble den opp mot TV.

 

 

 

Med respekt å melde, mye av det du skriver er bare tøv, man får langt langt bedre ytelse en på konsoll med en pc til halve prisen du skisserer. Joysticks og annet ekstrautstyr er gjerne billigere på PC om det er noen prisforskjell, og at du velger å ha PCen ett annet sted enn TVen er jo helt og holdent ditt eget valg, du kunne jo ha hatt konsollen i en annen etasje også....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tunnel synet til nerder stopper aldri å overaske, og ingen parter har noe konkret å vise bare en haug med argumenter som i deres hode er det rette.

 

Det jeg ramset opp tidligere angående fordeler med PC gaming er kun fakta som kan bekreftes av hvem som helst med over middels kunnskaper om PC gaming. Fram til nå så er det også kun jeg som har linket til kilder som i tillegg er publisert av IGN - altså den største og mest respekterte spillnettsiden på nettet. Jeg forsøker å være objektiv til tross for at det ikke er enkelt i en slik diskusjon da det blir mye personangrep og lignende.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...