Gå til innhold

Windows 8 lar brukere velge selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klippet fra artikkelen som stod i HW.no 6. august:

 

Ifølg nettstedet winsupersite.com vil det tradisjonelle grensesnittet være tilgjengelig under flisebildet. Et trykk på en av flisene skal gi tilgang til dette.

 

Så dette var nok (nok en gang) en ikke-nyhet, dessverre.

 

Men NÅ har vi ihvertfall fått det med oss! :new_woot:

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

For all del, tviler ikke på at Kinect kommer inn i stua slik som du skisserer, selv Microsoft har jo antydet dette. Jeg er likevel usikker på nytten når man uansett må ha tastatur og mus ved siden av. Mulig det er bare meg, men jeg har aldri helt hatt den store nytten av front-end programmer som xmbc og ms media center, synes det er mye raskere å bare bruke tastatur og mus på gamlemåten. For de som bruker slike front-end løsninger er Metro + Kinect helt sikkert en veldig bra løsning.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke jeg selv kommer til å ta i bruk noe slikt med det første. Jeg ser fortsatt mer nytte i dette nå som man har vanlig layout i tillegg til dette "metro" layoutet. Man kan bruke hånda som musa og et tastatur til da og skrive. Så klart ikke mer nytte i det enn at du kan bruke det som en verktøy for avspilling av film, etc.

Lenke til kommentar

Kult! Ny reklameartikkel som HW.no trykker uten reservasjoner!

 

Skal si reklamepengene Microsoft bidrar med gir resultater!

 

Og HW.no - ikke lat som dere blir indignerte av dette her - dere vet like godt som meg at det er sant.

Velkommen etter,

 

Hilsen Linux.

 

Er det gjort en redaksjonell avgjørelse i HW.no nå om bare å spy ut reklameartikler og teasers for W8? Alle rykter trykkes som om det er sant og ingen nevneverdig kildekritikk?

 

W8 er forøvrig ikke lansert, så hva som er sant og ikke sant, og hva som virker og ikke virker vet vi ikke noe om.

Flott og solid reklameartikkel for Microsoft!

 

Hyggelig at HW publiserer små reklamesnutter for W8 hvor Microsoft lover at ting skal bedre. Vi kan nok glede oss til flere slike intetsigende snutter utover høsten som et ledd i den store PR-kampanjen som går sin gang.

HW gidder som vanlig ikke å si at diskene selvfølgelig er støttet under Linux også. Som alle andre ting.

 

Når det gjelder HDDer er det pålitelighet som er nøkkelen. Å kaste seg etter verdens tynneste harddisk er ikke noe jeg anbefaler. Bruk heller pengene på noe annet.

 

Men det er jo stas at HW.no trykker pressemeldinger og reklame som om det skulle være redaksjonelt materiale.

 

Hva er poenget med denne meningsløse personlige vendettaen mot Microsoft og Hardware.no? Dersom du ikke liker deg her finnes det sikkert flere andre forum som passer bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...