Gå til innhold

Viser fram sylskarp skjerm for nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare før noen begynner å klage: Det er faktisk mulig å beholde samme skriftstørrelse og ha høy pixeltetthet. Og nei, det er ikke science fiction, det er faktisk mulig, idag.

 

Jepp, bare på iPhone 3GS og 4. Alt er like stort selv om oppløsningen er svært forskjellig.

Ikke ser det ut til å sluke strøm heller :)

Lenke til kommentar

Håper Samsung er litt smarte og ikke selger til Apple. Ja de vil tape penger, men igjen så vil de fremme sine egne tablets betydelig og sette iPad i "skyggen".

vi får se hva Apple hoster opp da: Denne skjermen er 300pixler per tomme, mens Apple's "Retina Display" er 326pixler per tomme... så da vil de vel kanskje ha enda litt høyere oppløsning?

 

NGP blir jo det første (hittil kjente) produktet med quad core CPU og GPU, og den skal lanseres i slutten av året? (med mindre den er utsatt pga jordskjelvene..)

 

Så at Samsung kan komme med en high-end tablet med quad core CPU og GPU samt denne oppløsningen tidlig 2012 (CES anyone) tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
' timestamp='1305376724' post='17749101']

Håper Samsung er litt smarte og ikke selger til Apple. Ja de vil tape penger, men igjen så vil de fremme sine egne tablets betydelig og sette iPad i "skyggen".

vi får se hva Apple hoster opp da: Denne skjermen er 300pixler per tomme, mens Apple's "Retina Display" er 326pixler per tomme... så da vil de vel kanskje ha enda litt høyere oppløsning?

 

NGP blir jo det første (hittil kjente) produktet med quad core CPU og GPU, og den skal lanseres i slutten av året? (med mindre den er utsatt pga jordskjelvene..)

 

Så at Samsung kan komme med en high-end tablet med quad core CPU og GPU samt denne oppløsningen tidlig 2012 (CES anyone) tviler jeg ikke på.

 

Samsung utvikler seg utrolig raskt om dagen. Det blir helt klart spennende å følge med på hva fremtiden bringer.

 

Slik tror jeg Galaxy 10.1 HD blir i starten av 2012:

 

- Android 4.0

- Samsungs Retina Display

- Quad core CPU/GPU

- 2GB RAM

- 8mpix med full HD @ 30 fps

- 7mm tykk

Lenke til kommentar
Det er kan umulig være bra mtp batteri/ytelse

Står da vitterlig at den bruker mindre strøm.. De kunne vel selvsagt laget skjermer med lavere oppløsning og ENDA bedre strømforbruk, men det er ikke det som selger. Oppløsningsracet fortsetter..

 

Og godt er det. Er jo utrolig jalla oppløsning på svært mange ting i dag.

 

AtW

 

Håper Samsung er litt smarte og ikke selger til Apple. Ja de vil tape penger, men igjen så vil de fremme sine egne tablets betydelig og sette iPad i "skyggen".

 

Jeg har ikke noen særlig sans for en slik politikk. God teknologi bør utveksles mellom partene.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...