Gå til innhold

Nytt Planetside i mars? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planetside er et MMOFPS med et leveling system.

Man får tildelt certification points når man går opp i level (husker ikke helt hvor mange poeng man får per level, mener å huske det er ett).

Disse kan man bruke på å kjøpe certifications, som lar deg bruke forskjellige typer våpen, rustninger som tåler mer, en haug med forskjellige typer kjøretøy/fly og forskjellige typer support utstyr.

Endret av Flexi
Lenke til kommentar

Aldri spillt det, men har hørt en del fra tidligere spillere. Er dette en open world battlefield greie eller fungerer det som on ren fps/rpg hybrid?

 

Er etter min mening fortsatt den eneste spillet som kan kalle seg for MMOFPS. Verdenen består av 6-8 landeområder. Hvert landeområdet fungerer som en instanse, men er stort nok til at det tar 45min å spasere over. Hvert landeområdet har ca 10-15 baser som man må ta over for å vinne bonuses til landeområdet. (F.eks. at alle kjøretøy får +6% mer hp)

 

Du mister bonusen når et annet lag tar over landeområdet.

 

I de gylne dagene så kunne oppleve å kjempe med eller imot over 400+ spillere samtidig. Det var heller ikke uvanlig at du hadde et par hundre spillere innenfor det umiddelbare synsfeltet ditt. Ikke dårlig for et spill utgitt i 2003.

 

Jeg har fortsatt ikke sett en fps takle så mange spillere samtidig som Planetside.

 

Når det skal sies så er jeg, og de jeg kjenner fra Planetside miljøet helt overbevist om at SoE klarer å fucke opp dette. De har også gjort en elendig jobb med å håndtere problemer som har oppstått i Planetside 1.

 

Og nå har plutselig Smedley forsnakket seg igjen og gått ut med en utgivelsesdato uten at spillet er offisielt annonsert engang.

Det skal også nevnes at John Smedly har kommet med tullete uttalelser som at de skal dumme ned spillet for å gjøre det mer tilgjengelig, som f.eks. å kutte ned på reisetiden mellom basene. Fjerne NTU (energien som basene drives av) ettersom det er så kjett å stikke å hente...

Endret av ZaiRoX
Lenke til kommentar

Aldri spillt det, men har hørt en del fra tidligere spillere. Er dette en open world battlefield greie eller fungerer det som on ren fps/rpg hybrid?

 

Er etter min mening fortsatt den eneste spillet som kan kalle seg for MMOFPS. Verdenen består av 6-8 landeområder. Hvert landeområdet fungerer som en instanse, men er stort nok til at det tar 45min å spasere over. Hvert landeområdet har ca 10-15 baser som man må ta over for å vinne bonuses til landeområdet. (F.eks. at alle kjøretøy får +6% mer hp)

 

Du mister bonusen når et annet lag tar over landeområdet.

 

I de gylne dagene så kunne oppleve å kjempe med eller imot over 400+ spillere samtidig. Det var heller ikke uvanlig at du hadde et par hundre spillere innenfor det umiddelbare synsfeltet ditt. Ikke dårlig for et spill utgitt i 2003.

 

Jeg har fortsatt ikke sett en fps takle så mange spillere samtidig som Planetside.

 

Når det skal sies så er jeg, og de jeg kjenner fra Planetside miljøet helt overbevist om at SoE klarer å fucke opp dette. De har også gjort en elendig jobb med å håndtere problemer som har oppstått i Planetside 1.

 

Og nå har plutselig Smedley forsnakket seg igjen og gått ut med en utgivelsesdato uten at spillet er offisielt annonsert engang.

Det skal også nevnes at John Smedly har kommet med tullete uttalelser som at de skal dumme ned spillet for å gjøre det mer tilgjengelig, som f.eks. å kutte ned på reisetiden mellom basene. Fjerne NTU (energien som basene drives av) ettersom det er så kjett å stikke å hente...

 

Dette er vel fra den mest episke dagen jeg har opplevd i noe spill. Ca 200 spillere ble droppet samtidig på en base i åpningen der.

http://www.youtube.com/watch?v=5k-7kYs6PX0&feature=related

Lenke til kommentar

Når det skal sies så er jeg, og de jeg kjenner fra Planetside miljøet helt overbevist om at SoE klarer å fucke opp dette. De har også gjort en elendig jobb med å håndtere problemer som har oppstått i Planetside 1.

 

Og nå har plutselig Smedley forsnakket seg igjen og gått ut med en utgivelsesdato uten at spillet er offisielt annonsert engang.

Det skal også nevnes at John Smedly har kommet med tullete uttalelser som at de skal dumme ned spillet for å gjøre det mer tilgjengelig, som f.eks. å kutte ned på reisetiden mellom basene. Fjerne NTU (energien som basene drives av) ettersom det er så kjett å stikke å hente...

 

Hehe, må innrømme at *alle* de jeg kjenner sier akkurat det samme... "It's SoE, so they're defo gonna f*** it up..." (ler hver gang jeg hører det i Glasgow dialekt, t.o.m. når jeg selv er 1/4 skotte :p ).

 

Og Smedley, ja... hmm... vet ikke hva jeg skal si om han.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...