Gå til innhold

Sniktitt: Warriors: Legends of Troy (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det. Dette er ikke nestegenerasjons-grafikk i det hele tatt og jeg ville gjettet på at det var til PS2 om jeg ikke visste bedre. Man får bare håpe at disse bildene på ingen måte er representative for the endelige produktet.

 

 

Helt enig, Spartakus. Veldig mange grove linjer, flate teksturer og generelt sett B-preg på dette her ut ifra bildene men det kan jo være et tidlig utkast? Dog PS2 er vel å overdrive noe. :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Er ikke det på tide å kalle det currentgen? eller ikke nevne det i det hele tatt?! vært kallet nextgen i over 5 år nå og det er på tide å gravlegge det utrykket for denne generasjonen. Grafikk er ikke alt i et spill så jeg håper gameplay gjør opp for dårligere grafikk.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

De nyere trailerne ser mye bedre ut. Og spillet er her snart. Det låner forøvrig så mye fra Troy-filmen at jeg er overrasket over at det ikke er et søkssmål her, med mindre man har betalt for lisensen. Enhver som har sett filmen kan se at mange hendelser, replikker og karakerdesign er som tatt rett ut av den.

Lenke til kommentar

Nå er både Iliaden og Aneiden rimelig solid festet som public domain, så at en framstilling i ett medium deler replikker og hendelser med en annen framstilling er ikke akkurat sjokkerende.

 

Dynasty Warriors er en forresten en utmerket guilty pleasure, så dette blir sikkert grei underholdning ... Men neppe noe man plukker opp på release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...