Gå til innhold

Dytter mer kraft inn på liten plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tisser jeg i motvind vis jeg sier at det trengs strøm, harddisk og en overgang til nettverks kontakt, så har man en pc?
Du må ha minne og overgang til skjermkontakt også.

 

Ok, jeg leste at det var 2GB minne, ikke at det var støtte =) Men synes ikke at 2k var dyrt for CPU og HK :)

Lenke til kommentar
Ytelsen tatt i betrakning er det relativt dyrt. Du betaler for liten formfaktor og lavt strømforbruk.

 

Joda, men med tanke på at jeg har brukt nesten 5k for en maskin som kan gjøre det samme (spille av HD-filmer, Spotify, Voddler, youtube, surfing) og min er 5-6 ganger så stor. Så synes jeg det er billig :p

Lenke til kommentar
Ytelsen tatt i betrakning er det relativt dyrt. Du betaler for liten formfaktor og lavt strømforbruk.

 

Joda, men med tanke på at jeg har brukt nesten 5k for en maskin som kan gjøre det samme (spille av HD-filmer, Spotify, Voddler, youtube, surfing) og min er 5-6 ganger så stor. Så synes jeg det er billig :p

 

http://beagleboard.org/ ?

 

Såvidt jeg vet finnes det ikke noe programvare som kjører film i 1080p på Beagleboard enda.

Endret av khare
Lenke til kommentar
Har allerede brukt penger på et mini-itx kort fra Via og det gjør jeg ikke igjen med det første.. Herremin så lite man får for pengene, og da prater jeg ikke om den fysiske størrelsen!

 

Sånn litt mer spesifikt, hva snakker du om?

 

Kjøpte et mini-itx hovedkort med C7 prosessor for et par år siden. Jeg regnet selvfølgelig ikke med å få samme ytelse som med en amd eller intel cpu, men at den skulle være såå dårlig som den var.. Det eneste som var dårligere enn ytelsen var driverne.

Lenke til kommentar
Har allerede brukt penger på et mini-itx kort fra Via og det gjør jeg ikke igjen med det første.. Herremin så lite man får for pengene, og da prater jeg ikke om den fysiske størrelsen!

 

Sånn litt mer spesifikt, hva snakker du om?

 

Kjøpte et mini-itx hovedkort med C7 prosessor for et par år siden. Jeg regnet selvfølgelig ikke med å få samme ytelse som med en amd eller intel cpu, men at den skulle være såå dårlig som den var.. Det eneste som var dårligere enn ytelsen var driverne.

 

Hva er det du sammenligner ytelsen med? Hva bruker du maskienn til? Nå sier du også at det er noen år siden, kan det være bedre i dag? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...