Gå til innhold

Nokia N900 og HTC HD2 er forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos Telering har jeg fått beskjed hele tiden at de venter den uke 47, altså midt i november.. Så at den skulle komme i oktober var nok bare en drøm.. *sukk*

 

Er vel også en del feilinformasjon i dette skrivet, htc hd2 har ikke "sense" som er likt det du finner i android, det har bare en nyere manila versjon (2.6?) som er tilpasset windows 6.5. Som forøvrig jeg testet på htc hd for ca 5mnd siden i beta versjon.. så veldig pent ut :)

 

Og bildet er av helt feil telefon, som flere her har påpekt, som forøvrig heter Touch 2 og er en ekstremt kjedelig telefon

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar

"De to mobilene teknologiguruene venter mest på"

 

Teknologiguruene?? :rofl:

 

Gadgetfreaks og mobilavhengige som har 20 telefoner liggende i skuffen kanskje, men teknologiguruer har nok stort sett andre interesser enn å alltid måtte ha den telefonen som er hottest akkurat denne måneden...

Har inntrykk av at enkelte her er i konstant ventemodus når det gjelder nye telefoner. Ikke før har de fått kjøpt én telefon, så starter jakten på den neste, som kanskje, kanskje, kanskje er litt bedre - bare mååå ha den! En merkelig form for avhengighet.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det er mer gadgetisme enn guruisme ut og går ja :-) Får vel klare meg med min Magic noen uker til, den ble mye bedre etter gårsdagens oppdatering. Men når det er sagt, så er det egentlig bare N900 jeg har venta på. Magic'en var bare en sånn "mens jeg venter" sak :-)

Lenke til kommentar

Er vel også en del feilinformasjon i dette skrivet, htc hd2 har ikke "sense" som er likt det du finner i android, det har bare en nyere manila versjon (2.6?) som er tilpasset windows 6.5. Som forøvrig jeg testet på htc hd for ca 5mnd siden i beta versjon.. så veldig pent ut :)

 

Det heter sense i Htc sine 6.5 mobiler og? har 6.5 på mobilen min, og der står det HTC Sense i instillingene der du kan velge hva du vil ha på "I dag" skjermen

Lenke til kommentar

Ja HD2 tar veldig dårlige bilder. Og filmingen er helt grusom!!

 

Nokia N900 derimot tar veldig bra bilder OG bra på filming.

 

Omnia gjør begge deler hakket bedre og forblir tynnere,Bedre batteri OG skjerm :)

 

Synes de Amoled skjermene til Samsung ( jet f eks ) fungerer veldig bra til å være resistiv skjerm. Elsker at man kan bruke hva som helst for å trykke på skjermen :new_woot: Perfekt til kalde vinterdager med hansker/vanter osv :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...