Gå til innhold

Kommentar: Sonys E3-presentasjon (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Gran Turismo er lekebil simulator ja? Det sier jo litt om hvor mye du vet om spill. Det er uten tvil den beste og mest realistiske bilspill serien på markedet nå.

 

Og dårlig at du ikke nevnte Final Fantasy XIV, selv om det sikkert blit like kjipt som FFXI. Og du kunne sikekrt ha nevnt at Final Fantasy VII, som vi alle vet er verdens objektivt sett beste spill blir utgitt på PSN.

Lenke til kommentar

Haha Gran Turismo er lekebil simulator ja? Det sier jo litt om hvor mye du vet om spill. Det er uten tvil den beste og mest realistiske bilspill serien på markedet nå.

 

Du har mange simulatorer som er bedre enn Gran Turismo. GT er heller en kryssning mellom arkade og simulator. Sjekk gjerne ut Rfactor, GTR iRacing osv. Det er simulatorer.

 

Ellers en mye bedre artikkel enn den første!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Etter at jeg slet med å forstå humoren i microsoft sin,

så var det denne gangen mye lettere å forstå at dette var sarkasme og ironi i store bøtter og spann.

 

Beklager at jeg var så trangsynt ;>

Lenke til kommentar

Virket som at han prøvde å drite sony ut så mye som mulig i artikkelen. Gadd ikke å lese hele engang. For eksempel der han skriver

''God of War 3-traileren gjorde det klart at der i gården har ingenting skjedd siden sist, spillet handler nok en gang om en sinna mann som denger monstre fra gresk mytologi. Serien har av en eller annen grunn vokst seg stor på en spillopplevelse som dreier seg om å mose firkant og trekant inntil du vinner''

 

Har du i det hele tatt spilt God of war? Det virker ikke slik når du sier at alt du trenger å gjøre er å trykke på firkant og trekant. Du kommer ikke langt i spillet om du bare slåss slik. Det er bare basic angrep. Så får du nye krefter og slikt underveis. Og det er ikke bare til å drepe fiende etter fiende. Jeg har for eksempel måtte bruke walktrough-filmer mange ganger fordi at eg ikke klarer å finne ut hva jeg skal gjøre for å komme videre. Det kan være ting som å klare å finne ut hvilke retning man skal snu noen statuer for å komme videre. God of War har en veldig god historie også.

 

Og det du skrev om motion kontrollen. Det at du mener den ser ut som en glødende dildo er no greit. De sa at det var en prototype, noe du også skrev i artikkelen.

 

Men ting som:

 

''Innretningen ble så klart demonstrert, for anledningen av en ingeniør som var så nervøs at det halve kunne være nok.''

 

''det visuelle inntrykket hintet om at dette var noe som var slengt sammen i hui og hast for å rekke E3. Grafikken så ut til å være fra cirka 1999, for eksempel.'' 1999? Hvilke spill var det du spilte i 1999? Grafikken var helt grei til å vise oss litt hva som kan gjøres med motion kontrollen

 

 

''Uansett, Sony demonstrerte tydelig at de ble tatt med buksene nede av Wii-ens suksess, og at de tror det var selve kontrollsystemet som var nøkkelen. Noen burde kanskje fortelle dem at det ikke holder med verdens beste kontrollsystem så lenge du ikke har noen artige spill å bruke det til.''

Du vil ikke prøve å skjule litt bedre hvor mye du missliker sony? Valgte du frivillig å skrive artikkel om hva sony sa på E3 så du kunne slenge mye drit om det, eller var det noen som tvang deg til å skrive om det?

 

''Metal Gear Solid: Peace Walker blir neste MGS-spill til PSP, og traileren hinter om at dette blir nok et MGS-spill med en usammenhengende og kjedelig historie.'' Ehm...

 

 

''Videoen som ble vist inneholdt blant annet verdens dårligste helikopterskytter, som ikke klarte å stoppe Nathan selv om det var et stridshelikopter som ble benyttet. Med tanke på at slike helikoptere brukes blant annet til å angripe stridsvogner, er enten Nathan verdens mest hardføre eventyrer eller så er Uncharted 2 enda et spill hvor actionsekvensene blir så overdrevne at det tipper over og blir kjedelig. Med tanke på hvordan det første spillet var, heller jeg mot det siste alternativet.'' Dere ga no det første Uncharted 8 av 10

 

Hvis alt dette var ment som ironi, hvorfor skrive på slutten :

''La oss glemme alt dette, for Sony viste også fram det som kommer til å bli den fremste grunnen til å kjøpe en PlayStation 3: The Last Guardian.''??

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Og du kunne sikekrt ha nevnt at Final Fantasy VII, som vi alle vet er verdens objektivt sett beste spill blir utgitt på PSN.

Jeg så at du skrev det i en kommentar til en annen artikkel også. Gjør du det samme som Tryggve - skriver med sarkasme - eller tror du virkelig at det er verdens beste spill objektivt sett?

 

Forresten lurer jeg på om Tryggve planla å være snillest med Nintendo helt fra begynnelsen av for å provosere mest mulig eller om han er en av veldig få spilljournalister som foretrekker deres spill og konsoller for øyeblikket. :wee: Og selv om artikkelen her ikke var like underholdende som den om Microsoft (om det er fordi det ikke er like overraskende eller fordi beskrivelsene/vitsene ikke var like gode er jeg ikke sikker på), er kommentarene her like festlige. Keep 'em coming! ^^

Lenke til kommentar
Final Fantasy VII er tidenes beste spill, og det kan ikke engang diskuteres. Selv Tryggve vet dette innerst inne i spillhjertet sitt, selv om han selvsagt nekter å innrømme det.

Takk for trivelig kommentar Fnyse! Ja, Final Fantasy VII er jammenimeg en skikkelig røver, men du vet like godt som meg at det ikke går an å lage verdens beste spill så lenge det ikke er en førstepersonsskyter!

 

Til dere som klager på at det ble litt negativt om Sony denne gang, så har jeg bare dette å si: Hvis dere leser litt i leksikon eller undersøker rene tall og fakta, så vil dere finne ut at Sony faktisk er mye dårligere enn Nintendo! Her trenger vi faktisk ikke gå lenger enn å sjekke salgstall. Nintendo selger mer, tallenes tale er klar. Og det kan vi ikke krangle på! :D

 

Stå på folkens, håper dere koste dere med E3-artiklene mine! ;)

Lenke til kommentar

TryggveS: det der blir jo som å si at "min kulepenn er større enn din, ergo er den bedre"... eller "min pappa er sterkere enn din pappa.

 

Kanskje selger de mindre, men er mindre = dårligere? Er Ferrari Enzo en dårligere bil enn Golf 1.9 turbodiesel fordi Ferrari ikke selger like mange biler som VolksWagen?

Lenke til kommentar
Kanskje selger de mindre, men er mindre = dårligere? Er Ferrari Enzo en dårligere bil enn Golf 1.9 turbodiesel fordi Ferrari ikke selger like mange biler som VolksWagen?

Ja jeg tror da det. Det er en kjent sak at italiensk=ræl og tysk=kvalitet og ordung. Derfor selger også Ferrari litt skralt i forhold til folkevogn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...