Gå til innhold

Kommentar: Sonys E3-presentasjon (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Kenny000 kritiserte ikke kun hva han skrev om, men også hva som han ikke skrev om. Når man som skribent skal kjøre på med en kommentar angående noe så stort som pressekonferansene på E3 så er det jo litt rart at han utelukker noen av de større tingene? Er det fordi han ikke fant på noe negativt og morsomt til de tingene?

 

Så kan du jo som han over deg nevner, forklare hvorfor han ikke videreførte denne skrivestilen over til Nintendo? Som jo isåfall er grunnen til fanboy kommentarene. For man ser jo tydelig at han runker Mario og alt som har med Mario å gjøre opp etter anklene, samt Wii generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kenny000 kritiserte ikke kun hva han skrev om, men også hva som han ikke skrev om.

Ett fett.

 

Når man som skribent skal kjøre på med en kommentar angående noe så stort som pressekonferansene på E3 så er det jo litt rart at han utelukker noen av de større tingene? Er det fordi han ikke fant på noe negativt og morsomt til de tingene?

Vel, det er grenser for hvor langt et slik stykke bør være.

 

Så kan du jo som han over deg nevner, forklare hvorfor han ikke videreførte denne skrivestilen over til Nintendo? Som jo isåfall er grunnen til fanboy kommentarene. For man ser jo tydelig at han runker Mario og alt som har med Mario å gjøre opp etter anklene, samt Wii generelt.

Noe som jo er morsomt. :wee:

Lenke til kommentar

Det er kun ren kverrulering fra den/de få som forsvarer "kommentaren". Men for å komme ned til kjernen, det burde vært opprettet en egen blokkseksjon i toppmenyen på spillverket.no hvor slike "kommentarer" ble publisert, da ville folk reagert vesentlig mindre i negativ sammenheng.

 

Noe jeg også tok opp i Microsoft tråden nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det er kun ren kverrulering fra den/de få som forsvarer "kommentaren".

Hva er poenget med slike kommentarer? Jeg vil si jeg har forholdt meg saklig, og har til og med lagt opp til at dere kan komme med konsktruktiv kritkk (lenke), men det er dere visst ikke interessert i.

 

Den eneste kritikken hittil har enten behandlet teksten som en seriøs rapport, langet ut mot forfatteren ved å kalle ham en "fanboy" eller avfeiet hele kommentaren direkte fordi de ikke personlig fant den morsom.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Du har valgt å overse alt konstruktivt, så vennligst ikke forsøk å hev deg opp til et nivå som ikke passer dine innlegg gjennom tråden.

Jeg har svart på det meste du har skrevet. :wee:

 

Vel, du får hjelpe meg på vei, da. Kan du vise til ett eneste innlegg som inneholder konstruktiv kritikk av stil og form? Jeg er klar over at mange har kritisert teksten for å være i overmåte subjektiv og negativ, men det ville bare vært gyldig kritikk om det faktisk hadde vært ment som en skikkelig reportasje fra E3, istedet for en humoristisk kommentar.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi fortsette å komme med konstruktiv kritikk når det var svaret på et slikt innlegg som fikk meg til å svare "in the first place"? Altså en person brukte en god del tid på et svar som Tryggve bare kastet tilbake med smakløst "lol, stfu" holdning.

Som jeg sa, det nytter ikke med Tryggve ettersom han kommer med barnslige svar tilbake, omtrent på linje med det du farer med.

 

Helt greit at artikkelen er som den er, men jeg reagerer litt når han tar dette med inn i diskusjonen på forumet. Der burde man da klare å forsvare seg litt, selv om det er kritikk man må svare til.

Lenke til kommentar
Opprett en "blogg" seksjon oppe på menyen til spillerverket.no, få slike "kommentarer" dit, og "publiser dem" i margen på forsiden istedet for å ta stor spalteplass.

Det der er kritikk jeg kan skjønne meg på! Selv har jeg ingenting imot slike humoristiske innslag (uten at jeg vet hvor vanlig det er, da jeg sjelden leser Spillverket), men jeg kan forstå at andre kun er interessert i seriøs journalistikk.

Lenke til kommentar

Lurte på hva denne Trygve-fyren sa til Spillverkets ledelse for å få lov til å publisere dette.

 

"Hey, du, jeg skal bare skrive noen artikler om min eget syn på denne E3-greia, også skal jeg skrive skikkelig negativt om de konsollene jeg ikke liker, også skal jeg svare leserene i en skikkelig "Jeg gir faen i de som leser dette"-vei, lol, er det greit? Okeeeeei."

Lenke til kommentar
Jeg ser på det som et sosialt eksperiment ........... luke ut de mindre smarte og uønskede individene

Jeg skjønner så klart at det hele er ironi, men jeg synes ikke det funket i det hele tatt, og ble faktisk mer dårlig, barnslig og absolutt ikke morsomt utført. Les på Eurogamer istedet, de får til den ironien.

Lenke til kommentar

Man er ikke mindre smart fordi man reagerer på dette, om man mener det tror jeg man er mindre smart. Å kalle det er "sosialt eksperiment" blir nok å gi det altfor mye kred., desverre.

 

Det komiske er ikke å lese de som reagerer på innholdet og hvor den ble publisert, men de som legger alt mulig i dette som ikke er tilfelle :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Koffin: Bare en liten tanke. MS og Sony ga en meget god pressekonferanse, derav "negativ" kommentar. Nintendo har en bånn i bøtta og kanskje tidenes mest ubrukelige pressekonferanse. Derav "snill" kommentar. Hvorfor er det ingen som klarer å se mellom linjene i Nintendo-kommentaren?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...