Gå til innhold

Kommentar: Sonys E3-presentasjon (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

..Sony presenterer det man burde forvente at Wii var da den ble lansert.

 

Du kan ikke mene at teknologi som er to og et halvt år gammel skal være like nøyaktig som dagens teknologi? Dessuten kommer jo Wii Motion Plus, og det skal jo visstnok være mye mer nøyaktig enn den gamle wiimoten. Så gjenstår det å se hvordan funksjonaliteten til både Nintendos og Sonys nye kontrollere er.

 

Personlig, så syns jeg dog at Microsofts Project Natal ser mye mer spennende ut enn både Sonys og Nintendos løsninger.

 

Er mulig jeg overså det, men jeg fant ikke Modnation Racers i artikkelen?

 

Poenget mitt var at jeg likte artikkelen, og den fikk faktisk fram det meste som var relevant, om enn ikke alt.

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt elendig forsøk på ironi. Bikker helt klart over, og kan veldig fort leses som en ren "jeg hater Sony og de klarer ikke gjøre noenting riktig" artikkel. Før du poster en artikkel som skal være ironisk burde du nok gå gjennom den litt flere ganger slik at det faktisk er 100% klart at det er ironi, da du tar det alt for langt til at alle ser det er ironisk. Og hvis en ikke ser det er ironisk er det plutselig bare en sony artikkel fra en nintendo fanboy med platt sarkasme i.

Lenke til kommentar
Sonys teknologi ligger milevis foran kvasikontrolleren til Wii.

Ja jeg hadde jo planer om å kjøpe ps3 når GT5 kom ut, men nå som ps3 blir sånn derre at man må hoppe og veive med armene for å spille så tror jeg at jeg dropper hele greia. Gidder vel ikke spille ps3 hvis jeg skal bli sliten av å spille heller :nei:

Lenke til kommentar
Personlig, så syns jeg dog at Microsofts Project Natal ser mye mer spennende ut enn både Sonys og Nintendos løsninger.

 

Tja.. Jeg vil tro at det er en grunn til at de som var ledende på motion detection via kamera, (Sony) har gått til en løsning med ultralyd sammen med visuelle markører.

 

Som jeg også har sagt i MS tråden, er Natal en blåkopi av følgende konsept som ble presentert i november 2006.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Tja.. Jeg vil tro at det er en grunn til at de som var ledende på motion detection via kamera, (Sony) har gått til en løsning med ultralyd sammen med visuelle markører.

 

Som jeg også har sagt i MS tråden, er Natal en blåkopi av følgende konsept som ble presentert i november 2006.

*snip*

 

Så vidt jeg kan se ble dette presentert i en reklamefilm, ikke i en demonstrasjon, som Natal. Stor forskjell. Selvsagt kan alt Microsoft viste være spilt inn på forhånd, men jeg tviler på det, siden flere journalister fikk prøve Natal etter demonstrasjonen - og likte det. Men jeg har hverken prøvd Natal (logisk nok) eller Eye Toy til PS3, så jeg forbeholder meg retten til å ha feil vinkling av denne saken :)

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar

Jeg gir meg over. Dere er en gjeng ubrukelige nisser! Skjønner dere ikke at dere har tapt når dere skal angripe teksten til Tryggve? Jeg kan tenke meg at han sitter og ler seg halvt ihjel hjemme på promperommet, når han leser dritten dere klarer å komme med.

Endret av kjempekukk
Lenke til kommentar
Jeg gir meg over. Dere er en gjeng ubrukelige nisser! Skjønner dere ikke at dere har tapt når dere skal angripe teksten til Tryggve? Jeg kan tenke meg at han sitter og ler seg halvt ihjel hjemme på promperommet, når han leser dritten dere klarer å komme med.

Utifra "humoren" din så er vell du "tryggve vol.2"?

 

Altså tryggve med en ny bruker. "Kjempekukk" ligger i hvertfall i samme "bæsj-tiss-prump" humor som kan kjennes igjen i artiklene.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Disse kommentarene er langt fra det beste Tryggve har skrevet opp igjennom åra. Jeg synes egentlig disse er et halvhjerta forsøk på å få til noe zeropunctation-aktige greier. Greia er bare det at jeg ikke fatter og begriper hvordan dere kan komme å motargumentere teksten hans, når det nesten står svart på hvit: DETTE ER KØDD, IKKE TA DET SERIØST.

 

BTW Jeg er ikke Tryggve.

Endret av kjempekukk
Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på Spillverkets E3 dekning, men etter å ha lest dette fjasete blogg innlegget til tryggve så blir dette siste gang jeg leser noe fra lydverket nei eh, jeg mener spillverket.

 

Tryggve (med 2 g'er faktisk) er en god gammeldags douche som ikke eier objektivitet, noe en skribent burde i all høyeste grad ha.

 

Møkkaunge. Snork zZZ

Lenke til kommentar
Du kan ikke mene at teknologi som er to og et halvt år gammel skal være like nøyaktig som dagens teknologi? Dessuten kommer jo Wii Motion Plus, og det skal jo visstnok være mye mer nøyaktig enn den gamle wiimoten.

 

Men dette har jo ingenting med nøyaktighet å gjøre! Wii-en aner ikke hvor kontrolleren er i rommet , og derfor må alle mulige bevegelser animeres i forkant.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med slike artikler? Kan vi ikke heller bli gitt fakta om hva som blir presentert, så kan Tryggve lage en ranttråd som ikke reflekterer hele spillverket?

 

Jesus! Jeg orker ikke plukke fra hverandre alt det som er galt med denne artikkelen..

Lenke til kommentar
"Kjempekukk" ligger i hvertfall i samme "bæsj-tiss-prump" humor som kan kjennes igjen i artiklene.

Greit nok, men hold deg on topic i det minste.

 

Tryggve (med 2 g'er faktisk) er en god gammeldags douche som ikke eier objektivitet, noe en skribent burde i all høyeste grad ha.

Du mener at en spillamnelder skal være objektiv. Du vet at alle tester basert på terningkast, 1-10-karakter, antall smilefjes og stjerner osv. er basert på subjektivitet hos den enkelte anmelder? Når Tryggve ser det som Sony presenterer, så mener nå jeg at det er hans opplagte oppgave å også kommentere hva han synes om produktene.

 

Microsoft presenterte et flott konsept, som forøvrig har kommet mye lenger enn det EyeToy kom (se videoen før dere klikker fysisk), og det er klart at spenningskurven faller litt når Sony ikke kommer med noe som overgår det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...