Gå til innhold

Need for Speed i nye baner (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg ser spennende ut .. Jeg likte retningen ProStreet tok når det gjelder realisme, håper på et enda mer realistisk og underholdene spill.

 

Det at det kommer tre NFS spill i steden for et som skal gape over alle, tror jeg kan komme til brukerenes beste... Jeg bare håper at de ikke føler de har for dårlig til med utgivelsen. Undercover var en super BOM...

Lenke til kommentar

NFS Shift har gode sjanser...

Bare de skroter alt av racingvogner eller fjerner i det minste fokuset fra dem og tilbyr oss en DRØSS med GATEBILER altså VEIGÅENDE biler av den sorten du får hos forhandleren, gjerne med trimmingsmuligheter også.

Med teknologi fra GTR 2 kan dette bli ganske så bra, spesielt når du river opp motorfysikken i GTR 2 og ser hvor kompleks denne egentlig er.

Lenke til kommentar

Verd å merke at det kanadiske studioet som utvikler online spillet til Need for Speed serien blir lagt ned fra mars 2009. Det er ryktet at Criterion games (kjent fra Burnout spillene) skal ta over dette men ingen ting er som meg bekjent bekreftet. Det er dog ikke utenkelig ettersom Criterion games sitter på rundt 500 ansatte.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke likt Need for speed etter at de begynte å lage X antall versjoner i året av samme spill. De gamle spillene som Hot Pursuite var rimelig bra men når de forsøkte seg på gateracing synes jeg det gikk mildt sagt til helvette. Midnight Club hadde allerede gjort seg kjent og gjorde gateracing mer åpent. I Underground var det "gateracing" med et par småvalg. I Midnight Club var det ingen piler og hindringer som ledet deg til hvor du skulle, klart du kunne følge piler og forslag men ville du rase gjennom industriområdet og svaie mellom pillarer så var det ingen som hindret dette.

 

Så for meg er ikke Need for Speed noe alternativ lengere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...