Gå til innhold

Juleavatarstriden 2008 - Finale


TSP

Juleavatarstriden 2008 - Finalen  

178 stemmer

  1. 1. Hvilken avatar er den beste juleavataren?

    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2008/post-58981-1229986865.png[/img]
      44
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2008/post-58981-1229986873.jpg[/img]
      46
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2008/post-58981-1229986880.gif[/img]
      32
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2008/post-58981-1229986887.png[/img]
      56


Anbefalte innlegg

Notis: Finalen varer frem til 2. juledag 23:59

 

Det er nå lille julaften, julen 2008. Om mindre enn to døgn har du sannsynligvis pakket opp alle gavene dine og funnet ut om du fikk det du ønsket deg til jul eller om det blir mange kjipe julegaver. Liker du myke pakker, harde pakker eller konvolutter i gave? Uantsett svar håper jeg gaver er noe som gjør deg glad.

 

En ting som er magisk ved juletider er hvordan vi setter pris på hverandre og ser tilbake på året som har gått. Har du nominert en bruker til årets medlem? Foruten å nominere de brukere du setter pris på - kan det kanskje være en ide å sende en trivelig PM til brukeren hvor du takker for året som har gått. Eller du kan hjelpe veldedighet med et klikk om dagen.

 

Det er lille julaften - og har du ikke fått julegavene inn i hus er det jammen på tide, kanskje får du noen geniale julegaveideer akkurat i siste liten, kanskje tar du en siste tur innom kjøpesenteret og har lært deg hva som er riktig side å oppholde seg på i rulletrappen. I morgen er det og på tide å pynte juletreet - om du ikke alt har gjort det. Noe det er mer sannsynlig at du har gjort er å begynne og tenke på neste års nyttårsforsetter - hvordan gikk det egentlig med de forrige? Om du var en av de som hadde som nyttårsforsett å vinne årets juleavatarkonkurranse - så er fortsatt sjansen der - om du kom deg videre fra semifinalen.

 

 

Finalistene:

 

av_96473.png av_114266.jpg av_114747.gif av_122083.png

Det ble delt 3. plass i semifinalen noe som førte til en finalist mer enn de planlagte tre.

 

 

 

Bevares for ettertiden!

De nominerte avatarene bildelenker kun til bildeadressen som er for deres aktive avatar i uploadsmappen til forumet. Dette vil si at det i tråden for de nominerte, kvalifiseringen og semifinalen vil etterhvert vises helt andre avatarer enn de som faktisk ble stemt frem! Det problemet hindrer jeg her ved at jeg har lastet opp avatarene og bildelenket til dem - i stedet for lenken som kun fører til den nyeste avataren til en enkelt bruker.

 

Tips og informasjon før du stemmer

1. Det er tre puljer og du stemmer på en avatar i hver av dem

2. Stem i hovedsak på avatar, ikke bruker.

- Ikke stem frem avatarer basert på brukerens antall innlegg, popularitet, grunnet venneforhold eller lignende.

- Når du stemmer bør du legge vekt på ting som; hvilken avatar får deg i best julestemning, er penest å se på, hvor godt gjennomført den er, hvor godt den passer til brukeren som bruker den og lignende.

- Ikke stem på en brukers avatar av den grunn at hun/han stemte på deg.

3. Om du velger å skrive hvem du har stemt på, prøv å begrunne det

 

 

Start stemming!

 

Om Juleavatarer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Datoer å forholde seg til:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.

 

 

Tidligere vinnere av beste likte juleavatar:

Det har blitt arrangert juleavatarkonkurranse i 2007, 2006, 2005 og 2004. Det har vært heftige kamper og diskusjoner disse gangene om hvem som har den beste, og hele skriftlige taler og kunngjøringer har blitt fremført hvor brukere har både buet og heiet. I år startet vi igjen med blanke ark, men vi benytter anledningen til å se på de tidligere vinnerne av Juleavatarkonkurransene her på forumet for å gi tidligere vinnere tilbake glemt stolthet og samtidig vise hvem som kjemper om å bevare den gjeve tittelen!

 

 

(Historien til Juleavatarkampen 2007 kommer senere)

Om du føler for å mimre: Nomineringen - Kvalifiseringen - Kvalifiseringens ekstraomgang - Semifinalen - Finalen - Diskusjonstråd etter konkurransen

 

 

På tide med juleavatar! (2004)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Årets store Juleavatar-Konkurransen (2005)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Juleavatartråden for nominasjon konkurranse (2006)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg at folk hadde rakka ned på min i semifinalen. Men en stein med nisselue på gress? Unnskyld meg, skjønner heller ikke hva den har i en finale å gjøre. De to andre er egentlig greie. Men kan ikke se at HW avataaren gir meg noe julestemning akkurat. Men det er en bra avatar, men som noen sier over her, så kan det hende det går mer på brukeren enn avataren? Hovmesteren er jo en god avatar også. Men måtte den beste avataren vinne. Men en stein ??

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg det er den blå himmelfargen som avgjør saken :wee:
Jeg mener fortsatt at det må være de avkappede hjørnene! :wee:

 

for min del er det noe med forventningene..

wehei, pen dame med lue..den hadde jeg forventa

hw-logo med lue hadde forventa noe lignende der og..

hovmestesteren.. jojo forsåvidt..

 

men stein med lue?!? genialt! aldri forventa og få se en stein med lue, den avataren som får meg til og dra på gliset.. enig, du kunne bytta ut himmelen menmen.. flotte kanter forresten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...